fallback

Макс Верстапен: Предното предаване е за анти-шофьори!

Според световния шампион във Формула 1 това задвижване е ужасно и скучно (ВИДЕО)

Отборът на Red Bull Racing премина към двигателите на Honda за сезон 2019, след като приключи 12-годишно партньорство с Renault. Въпреки че Honda напусна Формула 1 след шампионата през 2021, двигателят – 1,6-литров V6, задвижващ RB21 тази година, все още използва разработки на Honda, а световният шампион Макс Верстапен се появява в различни реклами на серийни модели на японската марка, в това число Civic Type R.

Нещата обаче ще се променят, като от 2026 поне до 2030 година Red Bull Racing ще използва нов силов агрегат, разработен съвместно с Ford. А Верстапен вече участва в слабо завоалирана реклама за „Синия овал". В нея 4-кратният световен шампион се вози във Ford RS200, управляван от водещия Крис Харис, преди да седне зад волана на Mustang GTD, като по-интересното в случая е казаното от нидерландския пилот.

„Колите с предно предаване са скучни. За мен това е анти-шофиране. Карах такива понякога в симулатора и мога да кажа, че това е най-лошото нещо, правено някога“, твърди Верстапен. Същият пилот само преди време рекламираше Honda Civic Type R, който все още е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на „Нюрбургринг“.

br />

Преди време Макс обаче рекламира и нова електрическа кола на Honda със задно предаване, като я обяви за „забавна за шофиране“ и „страхотно електрическо градско превозно средство“. И няма как шампионът да бъде критикуван, тъй като това е чета от работата му – да хвали продуктите на Honda, която му помогна да стане световен шампион.

А дали феновете на Civic Type R ще се обидят на Верстапен, е въпрос на личния предпочитания. Не бива да се забравя, че Ford също има история с хот-хечовете с предно предаване, въпреки че Fiesta ST отиде в историята, а Focus ST ще бъде пенсиониран до няколко месеца. Ако тези коли обаче бяха все още в гамата на американската марка, най-вероятно на Макс щеше да му се наложи да ги рекламира след няколко месеца.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #6, при предно много рядко ще ти се усуче задницата, драмата е като завъртиш кормилото, а колата продължава да върви напред. И тогава пак трябва да отнемеш газта, че да се прехвърлят маси напред и предните колелета да получат сцепление. Принципно със задно е по-лесно да излезеш от всякаква ситуация, но с предно значително по-рядко се влиза в ситуации, от които трябва да се излиза.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 6 и с контриране на волана в посока на поднасяне на задницата.
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мощните колите с предно страдат от лошо сцепление при ускорение от място и дърпат волана наляво-надясно. При висока скорост в завоите са зле. Не завиват достатъчно и завоя изхвърля колата. Не може да се дрифтира с предно. При колите със задно няма такива недостатъци но пък там има склонност към презавиване и завъртане. Особено на мокро в завой. Предно и задно се кара по съвсем различен начин. При предното поднасянето се изправя с повече газ. Докато при задното с отнемане на газта.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Коли със задно вече почти няма. Обикновено са предно или 4х4.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колите с предно са по-безопасният избор за неопитни шофьори - т.е. 90% от тях. Макс е пилот и не влиза в тази категория. Но да си купиш спортна кола с предно - т.е. споменатия Сивик, Голф, Форд, Пежо или какъвто и да е там хот-хеч - е чиста глупост. Разбирам да бяха евтини, а въобще не са.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    да, но задното не е и за всеки. Отделна тема е, че много от модерните водачи не правят ралзика. Съвсем наскоро от БМВ бяха правили допитване сред клиентелата си, и 90% не знае с какво предаване е колата и изобщо не ги интересуваше.
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Каквото му каже рекламодателят това ще каже Макси.
  • #1
    Владе ( преди 3 месеца )
    Щом е взел парите ще се отрече и от майка си ..... какво очаквате
fallback
Последни