fallback

Това Audi е обявено за „най-лошата кола за ремонт“

Дизайнът на А2 го превръща в истински кошмар за механиците

Съвременните автомобили са все по-трудни за ремонт сами, а един от моделите на Audi се оказа особено проблематичен. Оказва се, че тази машина създава трудности дори за професионалните механици.

Говорим за Audi A2, употребяван компактен автомобил, който въпреки достъпната си цена на вторичния пазар се превръща в истинско предизвикателство за ремонт. Това разказа Майк Брюър, известен експерт и водещ на телевизионното шоу "Wheeler Dealers".

Основният проблем на Audi A2 е неговият дизайн. Капакът на автомобила не се отваря по обичайния начин - той трябва да бъде напълно развит. За достъп до основните компоненти е предвиден само малък люк, през който можете да добавите моторно масло или миене на предното стъкло. Тази функция значително усложнява дори основната поддръжка, изисквайки специални умения и допълнително време от механиката.

Друг проблем е изцяло алуминиевият корпус на Audi A2. Според Брюър ремонтът му дори след леки пътно-транспортни произшествия изисква квалифицирани специалисти и специализирано оборудване. Конвенционалните автосервизи често не разполагат с необходимите инструменти, което прави възстановяването на каросерията скъп и сложен процес.

Майк Брюър отбеляза, че Audi A2 е един от първите автомобили, които поставят началото на тенденцията за затрудняване на ремонта. Според него съвременните автомобилни производители създават автомобили, които са трудни за поддръжка сами.

Механикът също сравни съвременните автомобили с класическите модели. Според него по-старите, употребявани автомобили, които са по-лесни за ремонт, могат да издържат по-дълго при правилна грижа от по-новите модели.

Audi A2, представен на пазара от 1999 до 2005, беше опит на германския автомобилен производител да създаде компактен и икономичен автомобил. Въпреки това, неговият сложен дизайн и ремонтни характеристики правят този модел един от най-малко привлекателните за собствениците, които търсят евтина употребявана кола.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Какъв КОНГЛОКЕНТ ве колега ! Престани да използваш измислени думи. Оправи си речника !
  • #9
    Ангел ( преди 4 месеца )
    Това е единственият достоен конглокент на Фиат мултипла
  • #8
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тези спънати коне 1.4TDI дето вибрират като Голф 2-ка дизел смятате за пъргави мотори ли хаха или 1.2 бензин ??? Дори 1.4 бензин не върви.
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Пъргава хаха, този гардероб е пъргав само ако караш до Лади и Москвичи. С 35 годишна Тойота Корола 1.3 го правех смешно на светофара точно такова Ауди, после видях,ами те нямат пъргав мотор. Тойотата от старите 75 коня така върви,че много нови коли ще й завидят, изключвам електричките.
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Съвършената градска кола! Икономична, пъргава, маневрена. Изключително здрава и надеждна. Единственият минус на този модел е, че не е Quattro. Питайте автора на статията, защо тази несполучлива кола в Германия е по 5-6000.
  • #5
    КНЛ ( преди 4 месеца )
    Петърчо пише доста противоречиви статиики без дори да си има понятие. Преписва и копира. А2 въобще не е лоша кола. Истинските специалисти казват, че е изпреварила времето си като дизайн. Двигателят е добър. Вътрешното пространство не е малко. Да частите са скъпи, но на кое АУДИ не са? Много добър луксозен градски автомобил.
  • #4
    От село ( преди 4 месеца )
    Жена ми го има от 5 години. Изключителен автомобил!!! Верно че са скъпи частите (оригиналните) но това е защото издържат мнооого! 100х. Км. Сме навъртели без проблем. Пак бих купил същата. А тя жигулата и москвича, нали са ремонти пригодни, защо не си ги карате тях...
  • #3
    Чудесен автомобил! ( преди 4 месеца )
    Алуминиев, но от немски каски!Не съм разбрал, че е труден за ремонт, защото за 9 години и 200К километри само консумативи съм сменял.Велики са германците!
  • #2
    Ангел ( преди 4 месеца )
    Пишете пълни глупости. Капака има два щифта които се отключват без усилие с ръка, след което се сваля с едно движение. Точно за 10 секунди е цялата процедура. Има изключително идиотоустойчив 1.4 дизелов три цилиндров двигател, изкарващ над 250 000км само с нормална поддръжка. Разходът на гориво е 4/100, изключително маневрена и пъргава.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Най-грозната и *** германска кола! Дас ауто отвсякъде!
fallback
Последни