fallback

Седемте най-икономични SUV на пазара

Бензиновите хибриди превземат класацията след оттеглянето на дизела

Съвременните SUV отдавна са престанали да бъдат изключително „жадни“ за гориво джипки. Благодарение на развитието на технологиите, инженерите успяват да съчетаят комфорта на кросоувър с ефективността на компактен хечбек. И ако дизелът в Европа постепенно остава в миналото, тогава на преден план излизат бензинови двигатели с турбини, хибриди или просто добре проектирани двигатели.

Тази включва 7-те най-икономични кросоувъра, които консумират по-малко от 6 л/100 км в реални условия. И не, това не са фантазиите на производителите, а резултатите от независими тестове и сведения от реални шофьори.

Седемте най-икономичните SUV на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    От мен ( преди 4 месеца )
    До 11. А Аудито дизел или бензин е, защото и аз карам личен Хюндай Сантафе 2.2 crdi 200к.с който дава разход 7л. дизел. Самоче Дачията от предишния ми коментар е газ/бензин и разхода е 7.7л газ на 100км, а според статията Дачия Дъстър със същия двигател прави разход 5.6/6л. на 100км ето затова казвам, че няма как някой да ме убеди в този нисък разход на СУВ. И какъв кошер е Дачията е друга тема на разговор.
  • #15
    Бай Стамат ( преди 4 месеца )
    А пущат ли в дупеата?
  • #14
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петре, какво "пасе" задницата на КИА- та, ще ни кажеш ли най-накрая? Два пъти ти го показах, изтри ме, банна ме ,но не го оправи?!? Ами как да не каже човек, че си пълен идиоооот?
  • #13
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Хибридите спестяват малко но не можаха да стигнат дизелите. От година и половина имам Киа ниро. При обещани 5/100 при мен са около 7/100 (от 6 до 8) и градско и извън . Карам предвидливо, много рядко я настъпвам но това е реалността. 7 литра бензин не са като 4-4,5 литра дизел на предишната ми кола. Реално цената става двойна
  • #12
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нисък разход никой няма да откаже, но тук в Европа той е далеч надолу в списъка с характеристики, които хората търсят. 1 лт разлика няма да разорят никой и малко хора (към вас гледам, тойоткаджийчета клети) биха го спестили, ако колата им ще е некомфортна, маломощна, опасна, шумна, непрактична и с кофти оборудване. А въобще да не говорим, че тойотките дори горят повече от повечето микрохибриди на европейците.
  • #11
    Бори ( преди 4 месеца )
    До 5 Ауди кю3 177 кс извънградско 5.6 куатро повтарям куатро Ауди не неудачия Аудито със тоя кошер да сравнявам е смешно
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Киа Стоник 1,2. Междуселски пътища средна скорост 60 км/ч- 3,7-4 л-100 км. Магистрала 90 км/ч -4,5 л-100км.
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ярис хибрида не Кроса, а нормалния Ярис ми харчи 3,5-4/100. Само градско съм го смъквал под 3/100. Магистрала 140 км/ч на КК 4,6/100. колата е удобна, икономична и много надеждна. 15 г пълна гаранция или 250 000 км, което настъпи първо. Единственото условие е да се подържа в Тойота обслужване на 12 м. или 15 000 км. Много евтино обслужване спрямо други подобни автомобили. Meжду 200 и 300 eвро според инспекцията.
  • #8
    Любо ( преди 4 месеца )
    Карам от месец една екзотика. Дайхатсу териос. 2010 г. 4 по четири , четири цилиндъра бензин и газ. 105 КС. 1.5. двигател. Разход по комп извънградско 7.0 бензин. Скорост 120км в ч.. Няма хибрид,няма ток,няма турбо. За 15 г какво толкова са измислили за новите коли?
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ако искате икономия трябва да карате икономично иначе каквато и кола да вземете няма да ви излезе сметката, даването постоянно на газ е по-лесно както и карането на газ-спирачки.
fallback
Последни