fallback

Новият флагман на Lexus - 900 коня и 2,5 секунди до 100 км/ч

Суперколата на японската премиум марка излезе на пътя

Новият Lexus LFR беше заснет в Лос Анджелис (Калифорния, САЩ). Автомобилът беше придружен от Mercedes-AMG GT, с който явно е сравнен от екипът, извършващ тестовете на новия флагман на японската премиум марка.

Lexus LFR ще се задвижва от 4,0-литров V8 двигател с двоен турбокомпресор с хибридна технология. Общата мощност на задвижващата система ще бъде 900 к.с., благодарение на което ускорението до 100 км/ч ще отнеме само 2,5 секунди. Като трансмисия ще се използва 9-степенна ръчна скоростна кутия.

Новата суперкола ще получи много дълъг капак и компактна "кабина", подобна като тази на концептуалния автомобил Toyota GR GT3. Предната част е оборудвана с радиаторна решетка с продълговата форма, а задната получава четири изпускателни тръби.

Съдейки по факта, че Lexus сравнява LFR с Mercedes-AMG GT, цената на новия автомобил се очаква да бъде повече от 150 000 щатски долара. Цената на AMG GT, между другото, е от 138 700 щатски долара.

fallback
  • #9
    Кочо Честименски ( преди 5 месеца )
    Какви китайци сравнявате с Лексус, бе юрдеци? Говорете ми за Волга! Те тава е лукшури!
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не всичко е ускорение и сухи числа. Това не са състезателни коли. При спортните колите е много по важно е какво усещане ти дава колата. Как се държи в завоите.Как спира. Какви звуци издава.Дали има добра ергономия в купето. Качеството на изработката и материалите. И разбира се дизайна да кара хората по улицата да се обръщат и да я заглеждат все едно са видели красива жена. Японците имат свой стил и са доказали че могат да правят култови спортни коли. Не е нужно да копират европейските фирми.
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Китайците се съревновавали под 2 секунди, всъщност няма нито една китайска кола, която ускорява под 2,5 секунди, и то електричка. Няма и германска такава. Което прави този Лексус феноменална кола.
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Щом китайците се състезават да правят електрички за под 2 секунди, значи германците са много изостанали защото нямат по-бърза кола от 2,5 секунди.
  • #5
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    Автоматик е колата - скоростите се сменят с планки на волана. В други издания има снимки на интериора (интериора е тестов)
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    9 степенна ръчна. Нещо пак гугъл не ти е превел като хората.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пак ли са тръгнали да правят модел, който никой не иска?
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Е колко да е бърз. Дори китайците вече се надпреварват за колко под две секунди ще ускорят до 100.
  • #1
    гост123 ( преди 5 месеца )
    Някой да каже 100 на първа ли дига или в 2 те секунди влиза и превключването на втора с ръчната. наистина не знам
fallback
Последни