fallback

Конкурентът на Mercedes-Maybach от Huawei събра 3600 поръчки за седмица

Цените на 5,5-метровия луксозен седан с електрическо задвижване започват от 98 500 долара

Новият луксозен седан Maextro S800, който е съвместна разработка на технологичния гигант Huawei и автомобилния производител JAC записа впечатляващ резултат още на старта на продажбите си на китайския пазар. Само за седмица за автомобила бяха направени 3600 поръчки, което е отлично постижение за модел с цена от близо 100 000 долара, съобщава Car News China.

За сравнение, един от основните конкуренти на седана е два пъти по-скъпият Mercedes-Maybach S-Class. Само в първия ден след старта на продажбите са регистрирани 1600 поръчки за Maextro S800, като 70% от купувачите избират най-луксозната конфигурация на цена от 1 018 000 юана (141 600 долара). След това търсенето леко спадна.

Huawei и JAC очакват да продават приблизително 8300 бройки от модела S800 на месец, като предвиждат да разширят моделната гама. В този проект JAC е отговаря за разработването и производството на модулната платформа, докато Huawei е основният доставчик на ключови компоненти.

Автомобилите се продават чрез дистрибуторската мрежа на алианса HIMA, която освен Maextro включва и марките Aito, Luxeed и Stelato. Към тях скоро ще се присъединят още две автомобилни марки, създадени от Huawei в партньорство с GAC и SAIC.

Maextro S800 се предлага в Китай като изцяло електрическо превозно средство и сериен хибрид, с четири или пет места, с общо шест различни нива на оборудване. Базовата конфигурация вече включва адаптивно окачване, управление на всички колела, „автопилот“ с четири лидара, дърво и кожа в интериорната облицовка, четиризонов климатик и акустична система с 43 високоговорителя.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Като форма и вид имитира Rolls Royce
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А бе, къде е оня дето все се притесняваше, че "немците" биле слагали кравешки кожи, да види тук какво става!?!
  • #5
    до 2 ( преди 5 месеца )
    Това вече не е вярно за китайците. Имаха от къде да се научат - кои поддоставчици, мислиш, от десетилетия произвеждат интериори за Мерцедес, БМВ и Ауди в Китай? В момента като качество на материалите и изработката са топ - пазарът там си пада по лукс. Имат някои проблеми само със софтуера и някои ергономични странности, но с навлизането на Хуавей и Шсяоми ще оправят и тях.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ехааа. Хуавей участва на практика в комбинация със всички основни китайски фирми на пазара. Вече колите с тяхно управление е двуцифрено число в МИЛИОНИ. Дали нямат опит???? Само проста справка: Новото Ауди Q7 ще бъде с управление пак на Хуавей, защо ли? Май някой им е целувал *** :). Интересно е друго, явно няма да се внася Q7 вече в сащ, предвид санкциите срещу Хуавей. Изпадат американците от класирането...
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И моите наблюдения са, че нагласата и подхода на китайците при колите е като при потребителските стоки, а именно давай новия модел възможно най-бързо. При това положение, няма особено значение какъв е текущия модел като качество и поддръжка с резервни части. Нали догодина или най-късно по-другата вече ще е изместен от новия модел. Обаче една кола обикновено не струва колкото една-две перални, та потребителя да маха лековерно с ръка като нещо се сбъгяса с колата.
  • #2
    Пропов ( преди 5 месеца )
    Истинският лукс не е в екраните и кожата. Истинският лукс е в майсторската изработка и напасването на всичко до най малкия и скрит детайл. Всичко трябва да работи перфектно, дискретно и да няма скърцания, пукания, чукания, кънтене и т.н.т. За това се изисква най вече опит и знания прехвърляни през поколенията. Китайците ги нямат неща , не могат и да ги купят или откраднат. Трябват и много тестове за да се напасне всичко и да се изчистят дори минималните недостатъци. Китайците и това не правят.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    В къщи нямам толкова екрани
fallback
Последни