fallback

Нов играч стъпва на пазара на бюджетните EV в Европа

Ari Poly предлага стандартен пробег от 200 км и може да тегли до 800 кг

Компанията Ari Motors навлиза на пазара на леки автомобили с пет врати с новия модел Poly - компактен и в същото време просторен електрически автомобил, който ще се предлага на пазарите в Европа.

Ari Poly

Електрическият модел с дължина от само 3,95 метра предлага базова мощност от 41 к.с. и максимална скорост от 100 км/ч. Пробегът със стандартната батерия е около 200 км, а за тези, които се нуждаят от повече, се предлагат батерии с пробег до 330 или 410 км срещу заплащане. При тези версии максималната скорост е 130 км/ч.

Poly е съвместна разработка на компаниите General Motors и Wuling Motors, като Ari е адаптирана към европейските стандарти. Външно моделът прилича на кръстоска между Mini, Smart и GWM Ora. Въпреки своята компактност, автомобилът с тегло малко над тон предлага багажник с обем от 462 до 1357 литра, като може да тегли ремарке с тегло до 800 кг.

Ari Poly

Досега марката Ari беше известен със своите електрически микробуси, но с Poly прави крачка към масовите потребители. Началната цена на автомобила е 15 990 евро. Колата има тригодишна гаранция, а батерията е с осемгодишна гаранция.

Още снимки на малкия електромобил - вижте в галерията:

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хич не е зле, при положение, че е доста по-голямо от Дачия Спринг и струва с 15 000 по-малко. Вероятно тия с по-големите батерии ще са с цени близки до Ситроен еС3, но с разни глезотийки. Китайците явно никога няма да пуснат евтина кола в Европа, просто ще продължат както досега да дават всички екстри на цената на базова аналогична европейска кола.
  • #4
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Има до нас едно подобно Nammi, сега гледах 50к лева за тази сапунерка, кой с всичкия си ще го купи трябва да издебна собственика и да го питам.
  • #3
    Друг Гост ( преди 3 седмици )
    До 2 - в старите градове, напр. като Рим, се купуват мини-та - улиците са тесни. Иначе си прав - за да ги купуват трябва да са евтини и това да им е 2-3 кола
  • #2
    РУК ( преди 3 седмици )
    Като видя такъв проект си спомням за еуфорията когато излезе първия Смарт.Всички около мен обясняваха колко яка идея е,как ще паркираш навсякъде,напречено между колите,страхотна градска кола....Никой от тях не си купи такава.Като изключим моделите с чисто моден статус като Фиат 500,"градските" автомобили никога не са постигали грандиозен успех и продажби,не че фиата има.Хайде да бъдем честни!Кой ще извади 15 000 Евро за кола 40 коня,която става само за разнос на пици? Ами пицариите, никой друг!
  • #1
    Скъсани боксерки ( преди 3 седмици )
    Приличен градски автомобил, чиято цена в Азия, вероятно, е наполовина.
fallback
Последни