fallback

Hyundai Ioniq 5 запази почти 90% от батерията си след 580 000 км

Собственикът получи нови агрегати, а старите ще бъдат изследвания от корейски учени

Електрически автомобил с впечатляваща издръжливост - така можете да характеризиран Hyundai Ioniq 5, собственост на корейски гражданин. Този автомобил успя да измине разстояние, по-голямо от това до Луната и обратно, и демонстрира невероятна надеждност, която изненада дори инженерите на производствената компания.

Hyundai Ioniq

За две години и половина този Hyundai Ioniq 5 е изминал 580 000 км. В същото време средното разстояние от Земята до Луната е 384 400 км. И този голям пробег предизвика интереса на изследователския институт Hyundai-Kia, където остават впечатлени и от остатъчния капацитет на батерията - 87%. При това въпреки честото използване на бързо зареждане, което обикновено ускорява разграждането.

Собственикът Лий Йонг Хун твърди, че колата не е имала проблеми по време на работа, но от Hyundai Motor сменят батерията и двигателя безплатно, за да може да провери подробно старите агрегати. Корейският производител обикновено използва таксита за такива проверки, но пробегът на този Ioniq 5 се оказва най-големият, който някога са виждали.

Икономическите ползи от Ioniq 5 също са впечатляващи. Разходите за поддръжка са само 1076 долара срещу 8612-9330 долара за Hyundai Tucson с двигател с вътрешно горене с пробег от 660 000 км. Цената на зареждането е 35 882 долара, което е с 21 530 долара по-евтино от горивото за Tucson.

Съобщава се, че функцията за бавно зареждане на този Ioniq 5 е спряла да работи след пробег от 650 000 километра, като от Hyundai посочват, че това се дължи на факта, че бордовото зарядно устройство е достигнало края на полезния си живот. Освен това, електромобилът на практика няма други проблеми по време на употреба. Досега пробегът на колата е надхвърлил 670 000 километра, но тъй като Лий Йонг Хун наскоро смени работата си, пробегът му ще бъде значително намален и колата най-накрая ще може да "почива".

fallback
  • #16
    Лъжи ( преди 1 месец )
    Тоя автомобил се поддържа подобно на останалите хюндаи. Демек на всеки 30000 правят задължителна смяна на спирачна течност. Това струва около 300 лв в бг. Значи 20 смени са 6000лв. До тук с подръжката за 1000 долара. За сведение имам Тусон и за 90000 съм дал над 5000 за обслужване.
  • #15
    До 14 ( преди 1 месец )
    Ежедневно ходене София Бургас София при пет дневна работна седмица, прави по 4000 километра на седмица. По магистралата са 3 часа в посока.
  • #14
    Нид ( преди 1 месец )
    20000км на месец)))))
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    И Тесла в Европа и Китай ползват ЛГ и имат 20 пъти по-рядко палене от следващата електрическа марка.
  • #12
    До 6 ( преди 1 месец )
    Зое-тата са с батерии на LG ама не се палят. Що така?
  • #11
    rema_style ( преди 1 месец )
    За 2.5 години 580000 км това прави всеки ден средно по 650 км ...без почивни дни. Това значи 10 часа на ден каране без почивка всеки ден ... Вие за какво ни вземате ???
  • #10
    10LD-DiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    УМНИЦИ такива и много3найкоффци, набийте си го накрая у главата, че корейският водещ авторитетен и силно надежден автобранд - HYUNДАЙ Motor GrouP+GENESiS просто НЕМАТ стигане на тоя етап от ГЕРМАН.барачки: Икономическите ползи от Ioniq 5 са страшно впечатляващи. Разходите за поддръжка са само 1076 дол. срещу 8610-9330 дол.за Hyundai Tucson с двигател с вътрешно горене с пробег от 660 000 км. Цената на зареждането е 35 882 долара, което е с ЦЕЛИ 21 530 дол. по-малко от горивото за Tucson с ДВГ!
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    чух че американците са ходили до луната и даже са кацали в едно холивудско студио сама да кажа че мкс е на около земна орбита 300 км колкото да бургас
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Опитал се наш Шекерчо да прояви самодейност и веднага стана за смях, 384 хил х2 е доста повече от 580 или 670..
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    тези оправиха ли си проблема с 12v акумулатор, че години станаха още дебъгват...
fallback
Последни