fallback

Новият Hyundai Elantra залага на ретро стил и АГУ

Корейците ще заложат на визуални препратки към емблематичния Pony

Hyundai се готви за премиерата на следващото поколение на седана Elantra , което трябва да бъде не само техническа актуализация, но и мощно стилистично изявление. По предварителни данни дизайнът на новото поколение ще носи ретро вдъхновение и ще се основава на естетиката на 70-те години на миналия век, съчетавайки визуални алюзии към емблематичния модел Hyundai Pony и революционната концепция N Vision 74, превърнала се в един от най-ярките шоу автомобили през последните години. Този подход към стила подчертава намерението на корейската марка да се върне към корените си, без да изоставя съвременните технологии.

Hyundai Elantra

Актуализираната Elantra ще получи подобна на купе форма на каросерията с подчертана спортна геометрия, която трябва да придаде на модела нова визуална динамика. Основните дизайнерски решения включват прави линии, широка радиаторна решетка, хоризонтални LED фарове и правоъгълни контури на предната броня, които директно препращат към N Vision 74. Дизайнерите обръщат специално внимание на задните калници - те са по-масивни и формират нова силуетна архитектура на автомобила, напомняща за "мускулестите" автомобили от минали епохи. Това решение носи емоционален заряд и същевременно демонстрира стремежа дори на масов седан да се придаде характер на спортно купе.

Въпреки глобалната тенденция към електрификация на моделната гама, Hyundai реши да остави новата Elantra с традиционни двигатели с вътрешно горене. Причината е в забавянето на прилагането на глобалната стратегия за електрификация, която важи не само за Elantra, но и за други ключови модели на марката. Така следващото поколение на седана ще получи доказани силови агрегати: 1.6-литров бензинов двигател, вариант, работещ на втечнен нефтен газ (LPG), както и хибридна модификация. Тези моторни конфигурации отдавна са се доказали като надеждни и икономични, така че компанията не вижда необходимост от спешен преход към изцяло електрически решения за този модел.

Hyundai Elantra

Hyundai залага на запазване на универсалността на новата Elantra, която ще продължи да бъде привлекателна за различни категории купувачи - особено на пазари, където инфраструктурата за електрически превозни средства все още не е достатъчно развита. В същото време марката не изоставя електрическите автомобили: отделните линии, по-специално Ioniq, продължават да се развиват към пълна електрификация, докато Elantra вместо това ще поддържа връзка с класическия подход към автомобилното инженерство.

Официалната премиера на новото поколение Hyundai Elantra се очаква в средата на 2025 година. Предвид вече добре познатите дизайнерски акценти, комбинацията от естетика от миналото с модерна динамика и доказани задвижвания, моделът има всички шансове да запази статуса си на един от най-популярните компактни седани в света. Това е особено актуално на фона на умереното отношение към електрическите автомобили сред някои потребители, които все още предпочитат традиционните двигатели поради лекота на работа, достъпност на обслужване и предвидим разход на гориво.

fallback
  • #8
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 2 седмици )
    До 4-тия коментар: Усещам, че при оформлението на задната част на тази машина от среден нормален клас, дизайнерите от СадърнКорея са си спестили малко усилията и не са я довършили докрай, сиреч подобрили още малко - особено при скосяването на задния капак... Иначе всичко останало си е ОК, като очаквам цена OKоло 50 бона в лева
  • #7
    Дойче ПКВ ( преди 2 седмици )
    Двигател еднодневка
  • #6
    Юлиан ( преди 2 седмици )
    Все едно гледам Опел манта
  • #5
    анонимен ( преди 2 седмици )
    1.6 и сигурно ще е 60к или 80
  • #4
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Изглежда ... нормално?
  • #3
    bg ( преди 2 седмици )
    Брей, доста интересно изглежда... браво
  • #2
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Брей, брей, сякаш най-после някой автопроизводител мисли специално за мен. Нормален хетчбек и АГУ? Ся остава да кажат, че таблото ще е с бутони, и че няма да струва 100 хил. лева и направо ще трябва да се ущипя, че не сънувам.
  • #1
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Хич не изглежда зле, почвам да спастрям.
fallback
Последни