fallback

Mercedes пуска революционно кормилно управление

Eлектронна връзка заменя механичната, давайки много по-бърза реакция и гладко каране

Mercedes-Benz ще пусне първата си кола, оборудвана с революционно кормилно управление през следващата година. Тя ще му позволи да замени традиционния волан. Системата „Steer-by-wire" идва вместо сегашната механичната връзка. Кормилното управление и предните колела ще имат електронна такава, за която марката твърди, че осигурява по-бързи реакции. И по-голяма честотна лента на обратната връзка.

Mercedes жицата

Например, управлението се ускорява при ниски скорости, за да се намали физическото усилие, необходимо за маневри като паркиране. И тъй като вече не е необходимо колелото да се върти през множество обороти, за да се постигне пълно блокиране, Mercedes се отказа от него от традиционното кормило. То ще бъде заменено от волан като скоба с плоско дъно, подобен на тази в наскоро обновения Lexus RZ.

Твърди се, че този нов дизайн освобождава място за коленете, което улеснява влизането и излизането от колата. Също така осигурява по-добър изглед към всеки екран на вътрешния дисплей. Mercedes обещава по-естествено взаимодействие с настройката за завиване на задните колела, налична в неговите водещи модели като седаните S-Class и EQS. На последния му предстои фейслифт през следващата година, това може да е първият модел на Mercedes, оборудван с новата технология.

Mercedes жицата

Премахването на физическата връзка между волана и предницата на колата "почти напълно“ премахва и усещането, което се създава от неравните пътни настилки. Настройката е подкрепена от втора група сензори и кабели. Тя ви дава шанс да шофирате колата в случай, че основната й система за кормилно управление се повреди.

"Steer-by-wire" е още една голяма стъпка към мобилността на утрешния ден и ние сме горди, че ще пуснем такава система през 2026 г.“, каза технологичният шеф на Mercedes Маркус Шефер. Той добави, че технологията също „позволява уникално клиентско изживяване, което далеч надхвърля самото управление“.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Котките имат 9 живота, каращите FBW коли - само два. Светне ли ABS сензора си на последния.
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    сравнявяш краставица с домат на самолета не му трябва обратна връзка с пътната настилка да попитам за един приател във формула едно или WRC ползват ли система Steer-by-wire или Brake-by-wire
  • #8
    До Самолет ( преди 1 месец )
    Само дето при самолетите проверките и ремонтите са доста по-често и струват доста повече пари.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Връщам наораво повръмаш. Погледът си от тая гавра аз отвръщам .....
  • #6
    Самолет ( преди 1 месец )
    Тая технология я има в самолетите от 30г. Не знам какво бучите
  • #5
    dinoas ( преди 1 месец )
    Вече виждам следващата статия която ще гласи група младежи загинаха заради новият революционен волан на mercedes следващата ми статия ще бъде тя до Петко от го горна диканя счупи два пръста надявайки се да завърти волана на новия mercedes
  • #4
    Jm2 ( преди 1 месец )
    И едно лекичко вирусче те чака да тръгнеш из планината...
  • #3
    abc ( преди 1 месец )
    Това е пълна глупост. Чудят се само какво още да сложат за "екстри" и започват да прекаляват. Няма нищо по-добро от механичната връзка с волана, усещането за обратна връзка с пътя.... Така човек "усеща" пътя под него и знае какво се случва с колата и пътя.Да не говорим, че ако има и някое софтуерно бъгче и това да вземе да врътне волана по някое време така леко грешно нанякъде и излиташ настрани.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Инфинити също. Но честно казнао си предпочитм механичната връзка.
  • #1
    бай Гaньо ( преди 1 месец )
    Мисля, че Saab са демонстрирали такова управление през далечната 1990 година а Toyota има вече автомобили с такова управление по пътищата.
fallback
Последни