fallback

Най-великите купета на 90-те години

От Alfa GTV и Audi Coupe до Celica и Calibra: спомен за времето, когато колите не бяха скучни

Живеем в епохата на скучни, почти неотличими един от друг SUV и кросоувъри. Но ако се съди по трескавия интерес, който новината за възраждането на Honda Prelude предизвика, мнозина от нас все още помнят с носталгия времето, когато на пазара имаше и непрактични, но предизвикващи чиста радост купета с по две врати. Като се започне от евтините, но очарователни дребосъци като Opel Tigra, Ford Puma или Honda CRX, и се приключи с истинските спортни машини. Нека си припомним най-великите спортни купета от 90-те години, надявайки се тайно и други производители да осъзнаят като Honda, че тази пазарна ниша съвсем не е изчезнала безследно.        Най-великите купета на 90-те години (ГАЛЕРИЯ):

         

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Корадо?
  • #17
    Bobi ( преди 3 седмици )
    Имам го още 1.9тди легенда не е купе авант е 32 години няма кола да го бие страшна машина убива всичко на пътя звяр
  • #16
    Пешо ( преди 3 седмици )
    А къде е Toyота Supra (А80)?!?
  • #15
    до 14 ( преди 3 седмици )
    И вас ли ви озорва думата "купе"? Или може би имате предвид С124?
  • #14
    Само питам: ( преди 3 седмици )
    W124 не покрива ли критерият ви господа?
  • #13
    до 9 ( преди 3 седмици )
    А би ли прочел думата "купе" в заглавието преди това :D
  • #12
    анонимен ( преди 3 седмици )
    За Корадо vr6 нищо не се споменава?
  • #11
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Opel Calibra наистина беше най популярното купе в България. Бяха навсякъде тези коли. Имаше и версия 4х4 с турбо и 6 скорости която за времето си беше доста бърза кола. 204 коня при тегло 1380кг и въздушно съпротивление само 0.26. Максимална скорост Около 245км/ч и 0-100 за 6.8 секунди. С минимални доработки тази кола ставаше много бърза. Двигателя беше здрав с доста заложен ресурс и без проблем изкарваше над 400 коня.
  • #10
    РУК ( преди 3 седмици )
    Хубава класация!Браво!Страхотни коли,след които и днес се обръщам.Да видиш някоя от тях в добре подържано състояние е празник за сетивата.Радвам се,че съм имал и имам някои от тях.Но Prelude е кола с която все се разминавам по някаква причина,а винаги съм искал да я имам.Има особен чар тази кола.И визуален и технически.
  • #9
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Аз бих сложил Ford Escort, беше много по-популярен от Probe.
fallback
Последни