fallback

Шофьорите на Ford ще могат да се карат на инженерите, докато са зад волана

Компанията въвежда система за директна връзка с клиентите по време на пътуване

Американският производител Ford патентова система за обратна гласова връзка с шофьорите. Тя ще позволява да се слушат отзивите на потребителите и да се изпращат обратно на производителя, като разпознава езика и ги сортира в категории.

Във Ford се надява, че това ще помогне както на клиентите, така и на самата компания, която от години страда от сериозни проблеми с контрола на качеството. Миналата година само в САЩ тя обяви 62 сервизни акции, засягащи повече от четири милиона превозни средства.

Процесът на подаване на гласова жалба ще започне със стартиране на запис в менюто на мултимедийната система. Така Ford обещава да не подслушва разговори или да излъчва ревюта, които се промъкват в тях без разрешението на собствениците на автомобили. Записите ще бъдат запазени както като гласови съобщения, така и като текст, след което ще бъдат изпратени в облака и обработени от специални алгоритми. Те ще анализират същината на казаното и ще класифицират записа в определена категория за лесно търсене.

В допълнение към самия Ford, дилърите също могат да имат достъп до оплаквания. Системата също така ще може да предлага планиране на посещение в сервизен център или контакт с дилър. Ford се стреми да се справи с проблемите с качеството, които му струваха милиарди загуби миналата година. През декември производителят смени ръководителя на отдела за контрол на качеството, а през май въведе AI в производствения процес, който беше научен да забелязва различни недостатъци на конвейерната лента.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 22 минути )
    Вашето обаждане е важно за нас. Моля, останете на линия, докато вашето обаждане вече не е важно за Вас.
  • #1
    tes ( преди 4 часа )
    то по-скоро трябва оплакването да е към Щетоводителите и маркетолозите и останалите калинки, не толкова към инженерния екип
fallback
Последни