fallback

Най-продаваният автомобил в Европа за 2024 няма да е EV

Почти сигурно е, че Dacia Sandero ще завърши годината като лидер на пазара

Най-продаваният автомобил в Европа през 2024 няма да е електрически. Tesla Model Y, който миналата година беше първият автомобил с батерии, завършил годината на първо място в генералното класиране, няма да успее да защити титлата си и отново да заеме най-високото стъпало на подиума. Най-вероятно ще го победи Dacia Sandero.

Според предварителните данни на Dataforce, представляващи 97 процента от продажбите в Европейския съюз, пазарите на ЕАСТ и Обединеното кралство, Dacia ще приключи 2024 г. като най-продаваната кола в Европа, следвана от Volkswagen Golf.

Разглеждайки предварителната класация, Sandero оглавява Топ 10 с 247 210 продадени единици през първите 11 месеца на 2024. Разликата с Golf изглежда невъзможна за стопяване в рамките на месец. Същото важи и за третия в класирането до момента.

Що се отнася до Model Y на Tesla, който е единственият електромобил в класацията, той вече изпадна дори от Топ 5 по продажби на Стария континент. А резултатът му за периода от януари до ноември доказва кризата при електрическите автомобили.

Най-продаваните автомобили за първите 11 месеца на 2024 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #29
    Кокот ( преди 11 месеца )
    Сандеро има ламарина като на кенче от бира,чукнеш го леко и става на салата
  • #28
    TSLA ( преди 11 месеца )
    1 си баба знае, 1 си бае. Няма криза при електрическите автомобили, защото няма електрически автомобили, освен 1: TESLA. Всичко останало са събирани конверсии. Няма годишна база, защото Highland и Juniper не излизат когато на вас ви е кеф, а когато са готови.
  • #27
    Лудория ( преди 11 месеца )
    Имам спомен, че преди месеци при спор за най-продаван, писах че ще е Дачия. Няма да бъде Тесла. Да спомена, че явно съм познал. Хората не дават много пари, защото не знаят какво предстои. А тези, дето купиха Тесла, ще изчакат малко преди да я заменят...
  • #26
    Хахохи ( преди 11 месеца )
    За пореден път в Европа си караме.малки евтини коли 1.0 двигател 100к.с. и струват една торба пари! Срам и позор за зелена и демократична Европа. И аз карам нова дачия с такъв двигател. Това е реалността, горчива, а някой и се радват.
  • #25
    Диди ( преди 11 месеца )
    Нещо ги няма китайските светещи и свирещи ***
  • #24
    Aнонимен ( преди 11 месеца )
    Браво на Дачия!
  • #23
    Кочо Честименски ( преди 11 месеца )
    В ненормалните условия на Републиката, която никога не е била Народна, а просто България е въпрос на чест да караш 100 годишна скрападжийка с престижна емблема, на която нямаш пари да смениш изгорялата крушка на фара, затова караш на дълги, вместо да ползваш градския транспорт, камо ли да се придвижваш с велосипед или недай си Боже пеш. НЕ на клошарите зад волана!
  • #22
    Ее ( преди 11 месеца )
    Европеецът трябва да попита евроком .. другарите зелени еуглени дето управляват що обедня и що в щатите карат нормални коли с 4-6-8 цил. От 2-6,2 куб.см на цена на европейска ке-(нефТ)тоал(лЯтна)? Кому е нужна таа екошитня на 5%от планетата?
  • #21
    До 27 глупости ( преди 11 месеца )
    При положение, че Т-рок си в повдигнат Голф, първото място е за Волфсбург. Теслата и Тигуана също са там. Явно европеецът със средни доходи не иска да сменя. Сандеро, Клио и ниския Ярис само служебни, дори и у нас. Нека не изопачаваме фактите.
  • #20
    Аззз ( преди 11 месеца )
    Нали Golf беше умрял
fallback
Последни