fallback

BMW се отказва от най-луксозното си купе

Производството на 8-Series ще бъде спряно съвсем скоро

Големите луксозни купета и кабриолети не се справят добре на пазара и това накара Mercedes да „убие“ S-Class Coupe и Cabriolet. Според информациите, BMW ще последва примера на големия си конкурент, като ще спре производството на 8-Series Coupe и Convertible.

И ако досега това бяха само слухове, те вече се превръщат в реалност. Позовавайки се на дилърски бюлетин, интернет-изданието BMW Blog съобщава, че M8 Coupe ще бъде спряно от производство в началото на следващата година. Първата крачка вече е направена, като BMW са спрели да приемат поръчки за модела. Очаква се през януари конфигураторът на модела да бъде премахнат от сайта на компанията за САЩ.

През първите девет месеца на годината BMW е продал 4058 бройки от 8-Series в Америка. Това е спад от 7,4% спрямо предходната година. Въпреки че компанията не дава подробна разбивка на продажбите, в тази бройки влизат Coupe, Convertible и Gran Coupe, както и в техните M варианти.

Зад океана цените на BMW M8 Competition Coupe започват от 138 800 долара, като високопроизводителният модел се задвижва от 4,4-литров V8 двигател с двойно турбо, който произвежда 626 к.с. и 749 Нм въртящ момент. Той е свързан с осемстепенна автоматична скоростна кутия и стандартна система за задвижване на всички колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,1 секунди, а максималната скорост е 306 км/ч.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 17 часа )
    Немската авто-индустрия се лута в тъмното. До миналата година обясняваха как всички ще стават премиум и затова не им се занимава с А и В клас, сега пък започват да съкращават премиум моделите си?!
  • #3
    анонимен ( преди 20 часа )
    единичката е бмв само по емблемата относно нивото на стандарт което задава фолксваген не е случайно и се казва голф клас
  • #2
    До #1 ( преди 20 часа )
    Много добре го каза.Абсолютно съм съгласен с теб!
  • #1
    Пропов ( преди 22 часа )
    Е че те тия зверове никога не са били рентабилни, правят се за имидж, за поддържане реномето на марката. Имиджа на една марка е пряко свързан с върховия модел който предлага. Така се показват възможностите и ангажираността на марката да мисли и да се справя с най високите възможни стандарти и изисквания на клиентите. Така, дори купувача на Единичка, знае че взема нещо, правено по по високи стандарти от Голфо да речем.
fallback
Последни