Американският автомобилен производител General Motors подаде молба за патент за иновативната система Autostereoscopic Campfire Display, която може да замени традиционните сензорни екрани. Тя прожектира холограми директно в очите на пътниците, предлагайки уникални визуални ефекти и преживявания.
Технологията се основава на пространствен светлинен модул, камери за проследяване на очите и системи за управление на изображения. Системата осигурява прецизно насочване на лъчите във всяко око, като по този начин създавай реалистичен 3D ефект. Всеки пътник в автомобила може да види индивидуално изображение - от филми до триизмерни карти, дори лагерен огън.
Честотата на прожектиране надвишава 30 Hz, което елиминира трептенето. Използването на тази технология обаче зависи от широкото разпространение на автономни автомобили от четвърто и пето ниво, които все още не са достъпни за масовия пазар.
General Motors все още не е разкрила датата на въвеждане на технологията, но нейният потенциал обещава да революционизира мултимедията в автомобила.