fallback

Кои са най-надеждните марки автомобили според американците

Начело в класацията на Consumer Reports за 2024 отново е японски производител

Най-надеждните автомобили в САЩ отново са японски. Това сочи проучване на компанията за подпомагане на потребителите Consumer Reports. Тя анализира проблемите, с които собствениците са се сблъскали през последната година.

Както всяка година, Consumer Reports събира данни от своите членове, като този път в проучването са участвали повече от 300 000 превозни средства, произведени между 2000 и 2024. Всеки един е анализиран в 20 области - от механични компоненти до състояние на пластмасите и интериорни облицовки.

За всеки проблем се поставя специално създаден индекс в зависимост от това колко сериозна е повредата. Крайният резултат показва, че азиатските модели продължават да бъдат най-надеждните на пазара, със средно 57 пункта по скала от 1 до 100. Всъщност в Топ 10 попадат 8 марки от Азия, като единствено Audi и BMW (7-и и 8-и) правят изключения.

През тази година има промяна на върха в класирането, тъй като Subaru измества победителя от 2023 г. Lexus от първото място. Първата американска марка - Buick, е едва на 11-а позиция, докато Rivian заема последното, 22-ро място в класацията за надеждност. 

Популярния марки като Alfa Romeo, Fiat, Mercedes и Porsche не попадат списъка заради недостатъчен брой превозни средства.

По отношение на двигателите пълните хибриди са сред най-надеждните електрифицирани задвижвания, въпреки че надеждността на plug-in хибридите и електрическите автомобили непрекъснато се подобрява.

fallback
  • #23
    До 21 ( преди 4 седмици )
    Вземи един Ланд Крузер и обясни как хората които дават толкова много за тази кола се вписват в описанието ти? Няма да можеш нали! Или пък Хайлендър, или GR86 или Секвоя или Тундра! Все коли които се вземат от хора които "не правят разлика между масло и алтернатор" нали? И все модели при които е мит, че са здрави!? Толкова си задръстен и очевидно мнението ти е формирано от на един приятел брат му дето си купи една и се скъса да я ремонтира ( нищо, че била такси в Барселона на 500 000км)
  • #22
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тойотка може да продава 10 млн, но целият пазар е 100 млн. Това означава, че 9/10 от хората всъщност са нормални и не искат да карат мудни, грозни, опасни, неергономични разпадащи се митове с лоши спирачки, кофти окачване, лош комфорт, 20-годишни технологии, тесен багажник, тънки ламарини с лоша защита от ръжда, отвратителен софтуер и, разбира се, които се чупят точно колкото всяка кола.
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сигурно не ти е лесен животът с това избирателно четене, нали? Невманиачени хора си купуват Тойотка. Хора, които не правят разлика между диференциал и делко, между масло и алтернатор. Хора, които на които им трябва проста кола и са чули отнякъде мита, че Тойотка е здрава кола. Тези хора не пишат по форумите. От другата страна сте вие, фанатиците. За вас надеждността е единственият критерий за закупуване на кола, защото нова кола не можете да си купуте, а стара нямате пари да поддържате.
  • #20
    До 19 ( преди 1 месец )
    Естествено, десетките милиони тойоти всяка година се продават само на фирми за коли под наем и чак тогава стигат до физически лица като втора употреба. Нова Тойота физически лица не си купуват. Продалажавай да пишеш и да показваш колко си жалък, вманиячен злобар-откаченяк.
  • #19
    анонимен ( преди 1 месец )
    Моля? Къде пък си видял тойоткаджия са си купува нова кола? Тойоткаджията чака някой нормален, невманиачен европеец или фирма да си купи евтина нова кола, за да може после да каже "Глей каква запазена кола ми продаде, като нова! Трябва да е буд!ала, за да я продава!". За тойоткаджията най-важен е келепирът, и по-точно - никога да не влага и стотинка в колата си, защото я няма. Оттам и идва пословичният му навик да лъже за състоянието на колата си - ще си я кара така, дори двигателят да изпадне.
  • #18
    До 17 ( преди 1 месец )
    Теб всички те знаем кой си. "Истината" е само в твоята куха кратуна и въображаемите кратуни на стотиците никове от които пишеш. На теб няма как да ти влезе в кухата кратуна, че специално в щатите за където е тази статия, има много хора които си купуват трета или четвърта поредна НОВА Тойота, Хонда или Субару. И според теб хем не искат да си признаят "грешката", хем повтарят "грешката" 3-4 пъти и то със суми, които ти никога не си дал за всичките ти коли в живота взети заедно.
  • #17
    аз съм 2 ( преди 1 месец )
    Гледам доста японофили са се засегнали от истината. Както знаем, тя е най-големият им враг.
  • #16
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мите,да ти припомня колко е спада на Тесла? Заветните 20 милиона и 50% ръст се изпариха,Тесла няма да достигне 2та милиона от миналата година.
  • #15
    Чудни 10 милиона ( преди 1 месец )
    ТОКИО, 30 октомври (Ройтерс) - Toyota Motor заяви в сряда, че световното му производство е спаднало за осми пореден месец през септември, тъй като както продажбите, така и производството са намалели на двата най-големи пазара, Съединените щати и Китай.Глобалното производство на японския автомобилен производител за септември е спаднало с 8% в сравнение със същия месец на предходната година до 826 556 автомобила, като производството в САЩ е намаляло с 14%, а това в Китай е спаднало с 19%.
  • #14
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Колко повече електромобила продават Toyota от Tesla? Кой е най-продаваният автомобил в света за 2023 година? Някой от нас наистина е скъсал връзката с реалността и живее в пропаганден балон надут от гуруто Тойода
fallback
Последни