fallback

Шеф в Apple застава начело на Stellantis

Финансовият експерт Лука Маестри е поканен да оглави автомобилния производител

Консорциумът Stellantis може съвсем скоро да има нов главен изпълнителен директор в лицето на Лука Маестри - вицепрезидент и финансов директор на Apple, който напуска технологичния гигант.

Според италианското издание Corriere della Sera, цитирано от агенция Reuetrs, именно Маестри ще замени Карлос Тавареш. Последният само преди дни изненадващо обяви, че напуска компанията, като причини не бяха посочени, но се твърди, че португалският топ-мениджър има сериозни разминавания с борда на директорите и акционерите за бъдещото развитие на Stellantis.

Маестри е известен с приноса си за финансовата стабилност на Apple, като изборът му е направен лично от Джон Елкан - наследник на фамилията Аниели във Fiat, който временно ръководи Stellantis след оттеглянето на Тавареш.

Предимствата на 61-годишния италианец са неговият огромен опит в управлението на мащабни проекти и финанси, които може да бъде ключови за Stellantis по пътя на трансформация. В момента автомобилният производител разработва активно електрически превозни средства и технологии за автономно шофиране, които са от огромно значение за бъдещето на индустрията.

От Stellantis все още не са потвърдили информацията, но експерти са категорични, че изборът на Маестри може да бъде стратегическа стъпка за укрепване на позициите на концерна на пазара. Официално съобщение от концерна се очаква съвсем скоро.

fallback
  • #6
    бъчваря ( преди 16 часа )
    Във Форд навремето взеха шеф на Боинг, работата им тръгна много добре...докато го смениха. От самолет да скочиш на автомобил, става, ама от телефон на автомобил ми се струва, ще е катастрофа :)
  • #5
    анонимен ( преди 16 часа )
    Cпopeд aнaлизaтopи ВYD вeчe oтгoвapя зa cглoбявaнeтo нa пoвeчe oт 30% oт тaблeтитe нa Аррlе. Oбcлyжвaнeтo нa пopъчкитe нa aмepикaнcкaтa кoмпaния ocигypявa paбoтa нa 100 000 paбoтници и 10 000 инжeнepи, cпopeд пpeдcтaвитeли нa ВYD. Cъчeтaвaнeтo нa тeзи дeйнocти cъc cглoбявaнeтo нa eлeктpoмoбили, cпopeд pъкoвoдcтвoтo нa кoмпaниятa изиcквa виcoкa пpeцизнocт нa пpoцecитe, кoeтo e нeщo c кoeтo кoмпaниятa e cвикнaлa.
  • #4
    анонимен ( преди 17 часа )
    Тези автомобилни конгломерати с камари марки под една шапка май никога не сработват. Англичаните пробват такава стратегия с Бритиш Лейланд още през 70-те и знаем как приключват. ГМ в щатите вечно са на командно дишане, а напоследък и ФВ разбираме, че гълтат вода. Разните алианси, които бяха обявени през последните 20-ина години, май също вече ги няма. Изобщо всички искат да са много големи, ама не им се получава.
  • #3
    анонимен ( преди 17 часа )
    Да сложиш счетоводител начело на която и да е фирма, не е добра идея. Там трябва да е по скоро стратег, с ясна визия, докато счетиата са фокусирани предимно в края на годината да излязя сметките и да оправдаят прогнозите.. за да са дожолни акционерите..
  • #2
    Тинтири_минитири ( преди 17 часа )
    Е значи окончателно да забравим за коли от Стелантис - те и при Тавареш бяха зле, сега ще са само и единствено смартфони с колела - не мерси!
  • #1
    Лудория ( преди 17 часа )
    Имаше новина, че Тавареш си тръгва с 36 милиона бонус!
fallback
Последни