fallback

Американец 50 години не се разделя с Porsche 911T Targa

Въпреки напредналата си възраст спортният автомобил е в безупречно състояние

През 1973 г. американецът Ричард си купува ново Porsche 911T Targa от дилър в Калифорния и оттогава никога не се е разделял с автомобила. Ричард толкова много обича тази спортна кола, че дори след 51 години я кара всеки ден. Освен това мъжът е успял да я запази в безупречно състояние.

Новата 911T Targa излиза на Ричард около 10 000 долара, което е около 70 000 в днешни пари, отчитайки инфлацията. Това е доста изгодно, като се има предвид, че сега Porsche 911 Targa струва от 134 500 хиляди долара, а Targa 4 GTS - 186 000.

Това Porsche претърпява инцидент само година след излизането му от поточната линия - през 1974 г. Ричард блъска елен докато шофира в покрайнините на Лос Анджелис с приятелката си. Спортната кола е получила много модификации, като калници от 911 Carrera RS от 1973 г., 16-инчови задни колела от 930 Turbo от 1986 г. и предни от 944 Turbo от 1986 г. Предната броня пък е от Porsche 911S.

Ново Porsche 911 Targa 4

Въпреки напредналата си възраст, автомобилът все още е със заводски хромирани елементи и гумени части, в багажника се намира оригиналната стелка, комплект инструменти, крик, ръководството за експлоатация, сервизната книжка и други документи. В салона всичко също е оригинално, с изключение на седалките, волана, радиото, сенниците и стелките. А пък седалките Recaro са на 51 години.

Porsche 911T Targa е оборудван с 3,2-литров двигател от 911, моделна година 1986, с пробег в момента на монтирането му около 37 000 км. Пробегът на самия автомобил е около 210 000 км, а с двигателя, поставен през 1991 г., автомобилът е изминал приблизително 24 000. След редица модификации мощността на автомобила е приблизително 265 к.с.

fallback
  • #4
    Пропов ( преди 1 месец )
    Ами защо му е ново?! Окичено с датчици и компютри, пълно с пластмасови части, скъпо за купуване, скъпо за потдръжка, а кефа е в пъти по малък. По мощно, ама по тежко, скопено заради комфорт, безопасност и еко. Особено смешен звук вадят новите базови 4 цил. битурбо боксери. Ситно ***. А и дизайна е почти същия вече 60 години, даже става все по...зализан и джендърски. А и на старото цената му ще се качва във времето, просто защото хората търсят стари аналогови машини за наслада на душата.
  • #3
    MythBuster=idiot ( преди 1 месец )
    Аз също не се разделям с моята 50 годишна Тесла.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Targa е най-красивото 911. Дано и на мен да ми се случи някога. Ама като съм почнал, дано и на ВАС да ви се случи някога.
  • #1
    нормално ( преди 1 месец )
    разбира се, че не иска да се разделя, щото същия дизайн ще получи и сега.докога ще правят тая костенурка един и същ дизайн от 60год. Аз като автомобилен почитател вече не се впечатлявам особено на Porsche. Не може всяко следващо да е като facelift на предишното.
fallback
Последни