fallback

Isuzu D-Max пристига у нас в най-нова версия

Японците са променили по нещо навсякъде - без вечния дизелов двигател

Isuzu, иконата на дизеловите двигатели, актуализира своя пикап D-Max с  издание  2024, което вече е на българския пазар. Основното вдъхновение за новия дизайн на колата е оригами, японското изкуство за сгъване на хартия.    

То е пренесено в предната решетка, при формата на фаровете, върху предните въздухозаборници, както и във вътрешните покрития. Външният стил се променя драстично в зависимост от нивата на оборудване. Базовият в гамата ( N60 B ) има мощна предна част, която от бронята до предния капак е изцяло в черна пластмаса, докато 18-цоловите джанти са стоманени.

N60 BB+ добавя алуминиеви джанти (отново 18 инча), а предната част е в същия цвят като каросерията. Настройката на N60 F+ се фокусира върху елегантността - има хромирана решетка и сиви капаци на огледалата за обратно виждане. Версията N60 Nitro Sport е по-спортна, с тъмни детайли на решетката, огледала за обратно виждане и лети джанти.

 

Промени има и отвътре. Интериорът на Isuzu D-Max е оборудван за всяко ниво с 8-инчов централен екран (съвместим с Android Auto и безжичен Apple CarPlay). Е, става 9-инчов при по-спортния вариант. N60F + получава седалки с еко кожа. Централният дисплей е обогатен с нови функции като следене на наклон, позиция на предните колела или налягане в гумите.

Двете по-богати версии имат и 7,2-инчовото полуцифрово табло , което подобрява малкия 4,2-инчов екран заедно с двата кръгли инструмента на първите два варианта. С изданието от 2024 г. дизайнът на волана се променя, като придобива по-модерен с форма - няма изненада, тя напомня многоъгълните елементи на оригами.    

Актуализацията на Isuzu D-Max увеличава доста функциите за безопасност. Например, въведено е предупреждение за препятствие при движение на заден ход в комбинация с аварийно спиране. ADAS е оптимизиран и адаптивният круиз контрол може да се настройва според пътните знаци.

Новата функция Rough Terrain Mode System е въведена за шофиране извън пътя. Тя се акктивира чрез бутон и обещава оптимално сцепление и работа на двигателя в най-сложните ситуации офроуд. Работата му се променя в зависимост от позицията на копчето за 4x4 - 2H (4x2), 4H (4x4) и 4L (4x4 с намалени предавки и блокаж на диференциала).    

Е, едно нещо остава непроменено - двигателят. Японците оставят класическия 1,9-литров 4-цилиндров турбодизел, способен да достави 163 к.с., комбиниран с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Разбира се, има още куп пипнати детайли, с които може да се запознаете и на място в България от тази седмица.

Цената му у нас започва от 81 120 лв. с ДДС за удължената кабина и от 83 262 лв. с ДДС за двойната. Всички пикапи Isuzu D-Max в България се продават с гаранция от 10 години (стандартна от 5 г. или 100 000 км + удължена от още 5 г. или 50 000 км, която покрива двигател, скоростна кутия, диференциал и турбокомпресор).   

fallback
  • #2
    Охотник ( преди 2 седмици )
    Още един пример за изоставането на японците, от китайците и в този клас пикапи. Конглокентите са Toyota, Ford, Isuzu, VW. Цени над 82000 лева, получавате безвкусен дизайн, малко екстри, и висок разход. И най-накрая автомат. За сравнение JAC T9 цена 50000-60000 лева. 2.0TD с 8 степенен автомат, и предостатъчно екстри. Включително 360 камера и асистент за паркиране. И всички задължителни асистенти за Европа. Екстериор и интериор нямат конглокенция. Успех на баламите.
  • #1
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Един от последните истински автомобило.Такъв който ще изкара половин милион километра и ще те закара навсякъде по всяко време.Нищо не може да се сравни с добрият стар дизел.Малко коне,добър въртящ момент и висока надеждност.
fallback
Последни