fallback

Най-евтините автомобили в Германия

Сред тях няма дори представители на марки на VAG, нито на Opel

Във всяка страна, дори и най-богатата, има достатъчно хора, за които е жизнено важно да имат кола, но основният фактор при избора все пак си остава цената. Какви евтини автомобили може да се намерят на най-пазарите на основните "автомобилни" страни? Като Германия, например.

Германският автомобилен пазар е най-големият в Европа, годишно там се продават почти милиона коли. Местните марки обаче, които доминират в средния и високия ценови сегмент, не са толкова активни при бюджетните модели. Сред петте най-евтини автомобили на германския пазар не само няма нито един от моделите на "голямата тройка", но и представители на сравнително бюджетните марки на концерна VAG, нито на Opel.

Най-евтините автомобили в Германия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    До 29 ( преди 1 месец )
    Електромобила на xiaomi също не е стоков. Направил е рекорда със сликове и производството му все още не е започнало. Затова официалният му рекорд все още не е в списъка на стоковите автомобили. Но дори там, пред него има само две поршета и един Макларън с по-бързи времена с ДВГ и още 3 електромобила, единият от които е на volkswagen, а другия китайски на NIO. Очевидно не само 15 а и 150 хиляди не са достатъчни, за да паднеш под 7 минути на нюрбургринг. Само спирачките и гумите са повече.
  • #26
    До 29 ( преди 1 месец )
    Човекът написа "с доработки за 15000 евро", не "стоков".
  • #25
    До 27 ( преди 1 месец )
    Фактите. Най-бързият Голф записан в рекордите на нюрбургринг 7:47.19Volkswagen Golf GTI Clubsport S (2016). Телефонът на колела xiaomi 6:46.87 Xiaomi SU7 Ultra . Ако ще си говорим с факти, дайте по бързи времена?
  • #24
    До 25 ( преди 1 месец )
    А твоите факти какви са? Извадени от Интернет публикации! И кое точно им е фактологичното, викаш?
  • #23
    Do 17 ( преди 1 месец )
    Има Голф 2ки които с доработки за 15 000 евро стават по бързи от този автомобил който толкова хвалиш и късат поршета и ферарита по пистите! Тия голфове по-добри коли ли са от тая Тесла и от Ферари и Порше? Ферари, Порше и други подоби не са просто ускорение или време на писти. Но за да осъзнаеш това, трябва поне малко да разбираш от коли. А както каза, ти не разбираш
  • #22
    До 25 ( преди 1 месец )
    Правиш ли разлика между факти и вярвания? Младежът на 2 по 25 години многократно ви е обяснявал че вярванията ви не са факти. Предубежденията ви не са факти. Предразсъдъците ви не са факти. Виж злобата, арогантността и агресията ви са факт, но те не са аргумент в която и да е дискусия. А да вярваш, че третият най-голям производител на мобилни телефони в света ще излъже за времето на нюрбург ринг? Или за 490 kW зареждане? За кое лъжат и не е факт? Колко да са излъгали И какво ще промени това?
  • #21
    До 23 ( преди 1 месец )
    А ти като гледаш по задълбочено на нещата, а не повърхностно, дали си задал правилните въпроси в коментари 20 и 21? Колко сервиза имала китайска марка в Европа, която от няколко месеца произвежда автомобили и не може да смогне със търсенето в Китай? Търсиш части в наличност за модел който не се продава? Питаш как се отразява ходенето с ferrari и porsche 911 за риба по селските пътища и питаш Колко тона можеш да дърпаш с тях с ремаркето. Е китайца го може, та пак греда. И с това е по-добър!
  • #20
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не, става, "Тоа я па". Младежът, с който си пишете болезнено вярва на написаното в Интернет и прожектираното в Ютюб. Опитвали сме се да му обясним, че това е като да вярваш на снимките на менюта за сандвичи, ама не става. Пише, че колата може да лети, значи може и това е.
  • #19
    До 23 ( преди 1 месец )
    И на тебе няма смисъл да ти се обяснява че 25 години развитие на тази технология нито е бързо, нито на предничаво. Китайците работят бавно, но упорито в правилната посока и вече постигат резултати. Предишните 23 години е изглеждало, че са си губили времето. Европа в момента е там където са били китайците преди 25 години в развитието на батериите. Е колко пък бързо да могат да ги стигнат? А оправданието е субсидии? Европа може ли да постигне нещо със субсидии за по-кратко време?
  • #18
    До 20 и 21 ( преди 1 месец )
    Мене като европеец ме е яд на останалите европейци, които разсъждават като тебе. Ако Европа не беше кон с капаци, нямаше да изостане толкова технологично и да позволи на гръбнака на индустрията - автомобилната промишленост и енергетиката да изостанат толкова много. Няма как да не поздравя китайците, че развиват тези нови технологии през последните 25 години и затова са технологични лидери, които Европа и срещу тях да тича, не може да ги стигне. На тебе това харесва ли ти?
fallback
Последни