fallback

Страната на 6-те хиляди ледника: караме Toyota RAV4 през Киргизстан

Как един 15-годишен японски SUV се справя по един от най-трудните терени в Азия (ВИДЕО)

Повече от 12 години, откакто правим автомобилното предаване „Колела“, въпросът, който най-често ни задават, е защо не тестваме употребявани коли. Има множество причини за това, но сега, за 250-ото издание на предаването, решихме да направим изключение, и да тестваме един от двата най-популярни SUV на старо в България: Toyota RAV4. Само че не с обичайния тест от София до Самоков или по автомагистрала „Тракия“. Не, решихме да подложим тази нещастна кола, произведена през 2009 година, на десет дни по пътищата на страна, 80% от която са на над 2000 метра надморска височина, и в която асфалтът е екзотична рядкост. Една седмица в Киргизстан. В два кратки филма ще ви покажем какво се случи впоследствие.

С Toyota RAV4 през Киргизстан - I част (ВИДЕО):                    Още снимки от пътешествието ни из Киргизстан вижте в ГАЛЕРИЯТА:

        
            

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Може да ги няма големите компании за коли под наем, но това не им пречи да те дерат на същите цени
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тази РАВка, като я гледам е минимум на половин млн.км. Как се определя коя кола е на предела на силите си не зная. Двигателят със сигурност ще изкара още много км. Купето ако се закърпи и в купето се оправи тапицерията, то тази кола ще се кара още дълго. Както се вижда обаче, собственика на колата знае за здравината й, и изобщо не я поддържа. Другото интересно нещо е, че въпреки състоянието, могото км. и лошите пътища не чух нещо да скърца по нея. Повечето други марки биха се разпаднали в случая
  • #5
    До #2 ( преди 2 седмици )
    От 2021 г. Тойота има 15 г. гаранция до 250 000 км. Така, че според тази гаранция, едва ли са си намалили качеството твърде много, ако изобщо са го намалили. А и няма как да го разберем, защото новите коли са твърде нови за да се счупят толкова бързо. Във видеото се виждат по-нови коли на пътя и все са японски предимно пак от същата марка. Многото Аудита 100 го разбирам. Това са наистина много здрави коли. Може би последните здрави. След тях всичко е леш. Това, че нямат по-нови го доказва.
  • #4
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Най-разпространената кола извън Бишкек е Ауди 100. Това, както и твърдението на коментар 1 показва, че Киргизстан е доста бедна държава, а колите карани там са точно за бедняци. Външният вид и състоянието на наетата Тойота е потресаващ. Влиза прах в кабината през изгнилите части, тапицерията се разпада, колата, по думите на журналиста, е на ръба на силите си. Това само много беден човек би си позволил да търпи. Сигурен съм, че и тези 30-а годишни Ауди-та 100 са в същото състояние.
  • #3
    До 2 ( преди 2 седмици )
    Странно, но споменаха :) вероятно попаднал прахоляк в датчика. Рав4 с атмосферен 2.5 и с Aisin автомат е на практика вечно, ако не допуснеш прегряване. Тукашните *** със CVT са друга бира
  • #2
    Интересно ( преди 2 седмици )
    Странно, не споменахте причината за отказа по светещата лампа Engine Check на вашата Toyota. Със сигурност в цяла Азия - Toyota Nissan и Mitsubishi са брандовете с най-сериозна репутация по надеждност. Към кои поколения и модели обаче се отнася тази пословична надеждност това остава неясно, както и въпроса с надеждността на най-новите им коли в същите условия. Снимките са интересни, благодарности за материалите по разходката.Изглежда повече от приятна.
  • #1
    Пантелей ( преди 2 седмици )
    Благодаря за прекрасната разходка и представянето на тази страхотна Тойота. Не случайно тази марка се кара там, където условията са тежки, а пътища почти няма. Видеото ви го доказва. Имам познати от Афганистан. Питал съм ги какво се кара там и те ми казват, че 80% са Тойота и 20% Субару, Нисан и Мицубиши. Други познати от азиатската част на Русия ми казват същото, че и там предимно японски марки и главно Тойота карат. Видеото и представянето са отлични. Продължавайте така!
fallback
Последни