fallback

Водороден SUV разкрива новия дизайн на Hyundai

Концепцията Initium още догодина ще се превърне в сериен модел

Едно от най-трудните неща за голям автомобилен производител с богата гама от модели е да има унифициран дизайнерски език. Това важи и за Hyundai, чието портфолио се състои от различни стилове. Корейците са решили да променят това, като представиха концепцията Initium, която демонстрира бъдещата дизайнерска философия, наречена „Art of Steel“.

С огледа на случващото се на пазара, не е изненада, че това е SUV, който през първата половина на 2025 г. ще се превърне в сериен модел. И тъй като има водородна горивна клетка, напълно логично е да се счита, че това ще бъде заместник на Nexo.

Компактният SUV е качен на аеродинамично проектирани 21-цолови колела, поставени в изпъкнали калници с черна пластмасова облицовка. Дизайнерите на Hyundai са добави багажник на покрива с вградени светлини, докато задната част донякъде напомня на Pontiac Aztek.

Корейският производител твърди, че Initium може да измине максимум 650 км, което е повече от Nexo, чийто пробег беше около 611 км. Електрически мотор с 201 к.с. е по-мощен с 40 к.с. спрямо стария водороден кросоувъра. Само една от капачките за гориво служи за презареждане на резервоара за водород, тъй като другата е за функцията Vehicle-to-Load (V2L). Тя позволява на собствениците да свържат автомобила към домашен контакт от 220 V, за да превърнат Initium в захранваща банка чрез захранване на домакински уреди.

Снимки на интериора липсват, но от Hyundai твърдят, че пътниците отзад имат достатъчно място и могат да се чувстват по-комфортно благодарение на големия ъгъл на накланяне на седалката. Задните врати също са с широк ъгъл на отваряне, което улеснява влизането и излизането. В случай на катастрофа, многоскелетната структура на каросерията и 9 въздушни възглавници осигуряват, според Hyundai, „безопасност при сблъсък от световна класа“.

Още снимки на концептуалния модел - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    Веселин Бенев ( преди 2 седмици )
    Направо са взели дизайна на Pontiac Aztec и са го подобрили. Интересни линии!
  • #8
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Какъв нов стил, бе, Шекерчо? Ти новото Санта Фе не си ли виждал?
  • #7
    анонимен ( преди 2 седмици )
    "Ще слушате Акио Тойода." Слушаме го, смеем се, забавляваме се на шегите му, а след това се връщаме в реалността. Добър комик е.
  • #6
    Гост ( преди 2 седмици )
    Ще слушате Акио Тойода
  • #5
    РУК ( преди 2 седмици )
    До 4 - типично за хората с ограничено,робско мислине е култа към личността и използването на името на вожда като нарицателно за дейност извършена от много хора! "Илон за ден произвежда повече коли","Бойко построи 50км магистрала","Бай Тошо построи 10 завода".Някога да сте чували някой да каже за VW - "Оливер произведе 10 000 000 коли тази година" или за Хюндай - "Хосе произвежда много добри коли"?Не!Изразните му средства говорят достатъчно за интелекта му, но се пъне да се прави на умен
  • #4
    Аууууу ( преди 2 седмици )
    Илон само за ден произвежда повече? Илон произвежда такива като теб, след сутрешното кафе. Коя е търсенета технология? Ами те продажбите го показват - познай, не са ел. коли! Илон като започна да произвежда коли, първите години колко коли призвеждаше на ден и колко зарядни имаше? Уникална логика имаш. Изобщо не е чудно колко народ ти се подиграва
  • #3
    Пак питам ( преди 3 седмици )
    Какви са резултатите от разбиранията им? Нали обвързвахте високите технологии с продажбите? Илон само за ден произвежда повече електромобили, отколкото всички останали автомобилни компании произвеждат водородни автомобили за година. Коя е търсената технология? Само Тесла има повече зарядни станции отколкото са абсолютно всички водородни зарядни станции по света.
  • #2
    Hvaliprats ( преди 3 седмици )
    Те корейците, японците и китайците нищо не разбират от технологии, а, Тротинетка? Само ти и техно-кралят лъжлив нагъл Илон ги разбирате тия работи. Ха-ха-ха!
  • #1
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ето пример за инвестиция в безперспективна висока технология. Стара бизнес поговорка е, когато тръгнеш да катериш стълбата на успеха, да се увериш, че си я подпрял на правилната стена. Е, поне според мен, да си най-високо технологичен във водородните технологии за леки автомобили си е грешна стена отвсякъде. От hyundai поне са опрели друга стълба и при електромобилите и правят страхотни електрички, за разлика от Toyota която заложи само на водорода и продължава да ВЯРВА в него, отричайки батерии
fallback
Последни