fallback

Nissan представи ново Murano

Четвъртото поколение на популярния SUV остава без V6 и CVT

Nissan Murano определено е един от успешните японски автомобили в световен мащаб. Четвъртото поколение на SUV-модела беше представено преди часове, като то, подобно на своя предшественик, няма да се появи на пазарите в Европа.

В Nissan определят новата генерация като „убежище за движение по пътищата“, каквото и да означава това. Факт е обаче, че автомобилът предлага редица впечатляващи функции. Това е първото Murano с опция за масаж на предните седалки, но всички версии ще получат нов цифров кокпит с два 12,3-инчови дисплея.

За първи път се предлагат и 21-цолови джанти, които са включени в най-високото ниво на оборудване. Стандартно моделът разполага със системата за подпомагане на водача Safety Shield 360 на Nissan, а под капака има нова задвижваща система, което прави и без това непопулярната CVT трансмисия ненужна.

Предишното Murano излезе през 2015 г. и затова може да се приеме, че новото поколение е закъсняло. На размери то е почти идентично с предшественика си, като се изключи широчината, която е с 66 мм повече. Пътният просвет също е увеличен - с 50 мм. Това води до намалено пространство за краката отзад и малко повече място за краката отпред.

Основното оръжие на този модел от появата на първата генерация през 2003 г. обаче не е пространството, а впечатляващия стил. При новото Murano се залага на разделно осветление, като така са избегнати големите, ъгловати фарове и ярко контрастиращите ъгли, като вместо тях се залага на тънки светлини и симетрична решетка.

Напълно преработената задна част включва тънки задни светлини, които се простират по цялата ширина на вратата на багажника. Вдлъбнатината за регистрационния номер е преместена в долния ръб на задната престилка. Според Nissan, всичко това води до „по-премиум“ стил за средноразмерния кросоувър.

Още по-драстични са промените в салона. Споменатите вече два дисплея играят основна роля в интериора, като замени почти всички физически превключватели в полза на цифрови контроли, подобни на Ariya. Интегрираният Google е част от технологичния пакет, който включва опции като ProPilot Assist 1.1, Invisible Hood View, който позволя да се вижда какво се случва в двигателния отсек и 3D Intelligent Around View камера.

Цифровият дисплей на водача може да бъде конфигуриран за различни изгледи, а допълнителен цветен head-up дисплей е наличен за определени нива на оборудване. Стандартното оборудване включва безжични Apple CarPlay и Android Auto, а Nissan добавя и активно шумопотискане към стандартния списък. Стерео-системата Bose с 10 високоговорителя е допълнителна опция.

Нова е и задвижването на кросоувъра. Старият V6 двигател и CVT трансмисия са заменени от 2,0-литровия турбо-мотор на Nissan с 4 цилиндъра и променлива компресия, която е съчетан с 9-степенна автоматична скоростна кутия. При Murano този двигател развива 241 к.с. Това е с 19 к.с. по-малко от предишния модел, но въртящият момент се е увеличил. В стандартната конфигурация трансмисията продължава да задвижва предните колела. Като опция се предлага и задвижване на всички колела.

Още снимки на новото Murano - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    иначе ( преди 2 седмици )
    прилича на Хюндай предницата. интериорът е стилен, но без физически бутони ми е трудно да го възприема. 2л мотор с турбо и 240 коня е добре. 9-степенната кутия ще е икономична за дълъг път, но в града не предполага ли, че за 300 метра между 2 светофара до 60км/ч ще стигна до 4та предавка? няма ли да прегрее след 5тия светофар с толкова смени? не съм карал автоматик, сериозно питам.
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    В тоя клас най ми допада Форд кугата. Колата е хубава но ми прилича на air fryer.
  • #4
    Емил ( преди 1 месец )
    Мнения на неудачници, не постигнали нищо в живота си!
  • #3
    язе ( преди 1 месец )
    Пътният просвет също е увеличен - с 50 мм. Това води до намалено пространство за краката отзад ....---------Е такава глупост не бех чувал
  • #2
    Коко ( преди 1 месец )
    Цената самурайска ли е? Нищо за нея!
  • #1
    До долния ( преди 1 месец )
    Самолета дистанционната работа и образование убиха автомобила.
fallback
Последни