fallback

5 причини, заради които трябва да продадете колата си

Раздялата с автомобила може да бъде трудна, но понякога е задължителна

Продаването на автомобила, който сте карали от години, може да бъде трудно. Експертите от изданието Quto посочиха няколко причини, когато това е необходимо, тъй като запазването на колата може да струва прекалено скъпо на нейния собственик.

1. Конструктивни промени след катастрофа

Застрахователните компании имат свой точен алгоритъм за изчисляване на обезщетението за автомобил след злополука. Ако цената на ремонта и резервните части надвишава 75-80% от застрахователната сума на превозното средство, няма смисъл да се реставрира.

2. Корозия по каросерията

Корозията на носещите елементи на каросерията също е сред основните причини за раздяла с автомобила. Ремонтът на рама, на странични греди и т.н. е много скъп и често може да не бъде успешен. След реставрацията колата може буквално да се изкриви - геометрията й ще бъде нарушена. И тогава ще бъде много по-трудно да я продадете.

3. „Ефектът на доминото“

Производителите обикновено определят добре обмислен срок на експлоатация и график за поддръжка. Но ремонтите често се отлагат, а резервните части се доставят със посредствено качество. Към това трябва да се добавят и различните стилове на шофиране, някои от които са много агресивни. В резултат се наблюдава „ефект на доминото“ - един износен компонент води до проблеми с друг, а колата започва да се троши. И трябва да бъде продадена, преди да започне този процес. . 4. Поддръжката на автомобила става прекалено скъпа

Когато един автомобил се превърне в бездънна яма за пари, задължително трябва да бъде продаден. Наливането на средства в кола, особено ако тя е по-стара, няма никакъв икономически смисъл и се отразява единствено на джоба на собственика.

5. Когато ви писне от самата кола

Експерти определят това състояние като „емоционално прегаряне“, като то също е една от причините за неизбежната продажба на автомобил. Случва се с течение на времето една кола просто да спре да ви радва и тогава е по-добре да й намерите друг собственик, отколкото да я запазите, но нейното използване да не ви доставя удоволствие.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Смешно е, когато някоя кола се издигне в култ, а после прикават, как трябва да се махне, зщаото е стара, докато друга се издига в култ. Ей сега е големия спор "V8 двуврати америкаски срещу Телса" - Преди мускулистите бяха ... ехеее - американската мечта, не знам си какво. Сега са едва ли не колите на нацисти, убийци, изнасилвачи, а и унищожават природата. Но добре, че идват великолепните модерни ел. коли, които ще решат всички проблеми и ще са новата американска мечта.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    на всекиму според потребностите на всеки му според възможностите
  • #5
    Вин ( преди 2 месеца )
    Сетих се да ви споделя един лаф на западноевропейците за германците, във връзка с темата: купуват си коли, които не им трябват, с пари, които нямат, за да впечатлят хора, които не харесват:)
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Лошото е че рядко колата ти казва кога ще се разпадне, ти си убеден че само това и готово, след месец друго, но пак поносимо . Не случайно хората ги сменят на някакъв период и новия купувач може да има късмет и да я кара години или не.
  • #3
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Абсолютно си прав. Незнайно защо хората решават, че трябва да си купиш автомобил, който не ти е необходим, за да се харесаш на хора, които не ти(те) харесват, само защото можеш да си го позволиш. Не, мерси!
  • #2
    Вин ( преди 2 месеца )
    С възрастта на собственика се променя им желанието за постоянна актуалност и модерност на колата! Започа промяна на мисленето и интересите в посока: какво ми пука какво впечатление правя на хора, които не харесахм и не завися от мнението им?! Стига да не ти прави проблеми извън обичайната поддръжка и консумативи!!!
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ей такива коли сме купили, и няма раздяла, вече до гроб
fallback
Последни