fallback

Защо Volvo промени плановете си за електромобилите?

Automedia.bg разговаря с Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската марка

Защо Volvo промени стратегията си за бъдещето? Какъв е смисълът от въвеждането на единен изчислителен модул в автомобила, както е в новото ЕХ90? Кога ще имаме първото самоуправляващо се Volvo? Automedia.bg зададе тези въпроси на Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската компания, след премиерата на новите ЕХ90 и ХС90 в Гьотеборг. Северинсон е член на борда, отговарящ за новите модели и оперативната стратегия, наследил на поста Хавиер Варела, който премина в американската Rivian.         12 въпроса към новия главен стратег на Volvo (ГАЛЕРИЯ):

        ВИДЕО от разговора с Ерик Северинсон вижте тук:

        

 

 

fallback
  • #20
    Пропов ( преди 1 седмица )
    СтратегЪТ на Волво само повтаря колко неясно и непредвидимо е бъдещето и не казва нищо по темата. Дизел - не знае, хибриди - не знае, комби - не знае, автономно управление - не знае! Къв стратег е тоя тогава?! Е Волво имат сериозен проблем - много неясно бъдеще ги очаква, горките акционери.
  • #19
    TTT ( преди 1 седмица )
    Китайските *** нямат бъдеще. Та колкото и да се мъчат да се наложат на пазара, никога няма да изместят традиционните фирми. Това не са японци или корейци, а комунистически плагиатори.
  • #18
    анонимен ( преди 1 седмица )
    не знам какви са плановете за волво но zeekr изкараха 7Х и докато европейската автоиндустрия се чуди по кой път да поеме и какъв цвят да измислят за една година li *** byd xiaomi са в стратосферата а китайската икономика избълва десетки компании които трудно се произнасят но технологично са над голямата немска тройка
  • #17
    Абе Тинти ( преди 1 седмица )
    Както знаеш аз също карам дизели и смятам, че са подходящи. Само че не мога да се закълна като тебе, че ако се затворя с семейството в гаража с модерен дизел модел 2026 Ще оцелеем повече от час със запален двигател, колкото и аромати на теменужки да излизат от ауспуха. Ти би ли доказал на всички, че греша? Ако ЗНАЕШ, че е толкова чист, би се съгласил безрезервно.
  • #16
    Тинтири_минитири ( преди 1 седмица )
    До 15: И г**а ти сигурно е миризлив, ама си го носиш... представите ти за дизел за от миналия век модерния дизел в в пъти по-добър от ЕЛ, а за семейна кола (не градска) дори и от бензин. А самия бензин за спортна кола е незаменим - там лишеното от емоции ел няма никакво място!
  • #15
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Няма дизел, няма миризливите вагени, магарцедеси, алудита и подобни, вонят както и дизеляците на Волво няма да липсват на никой!
  • #14
    До 12 ( преди 1 седмица )
    Не на автомобилостроенето. Както виждаш сгреших с прогнозите. Не съм Ванга. Прогнозите ми се основаваха на елементарни пазарни принципи. Преди всички обясняваха че електромобилите нямат бъдеще, а само Тесла увеличаваше производството и прогнозирах 20 милиона като реални, защото ще има търсене за толкова Но никой друг няма да ги предлага. После всички се втурнаха да правят електромобили и намалих прогнозата за Тесла и увеличих тази за Toyota, защото всички се отказаха от ДВГ. Сега пак има промяна
  • #13
    Абе шваба с каскет ( преди 1 седмица )
    Хайде върни назад и виж на всяко споменаване за чакане на една година за Toyota corolla какво говоря? Колко пъти повторих че Toyota стои както технологично, така и като производствен капацитет на едно място от 10 години без никакво развитие, при положение че има огромен потенциал, за което преди, докато им бях фен истински се ядосвах, но сега не ми пука. За никоя марка не ми пука, особено пък за volvo. Важното е да има конглокенция и развитие, а не застой като Toyota, които са замрели в миналото.
  • #12
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тротинетката,неразбрания гений на автомобилостроенето.
  • #11
    Абе каскет ( преди 1 седмица )
    Пак ли се правиш на психопат? Или този път е от функционална неграмотност и не си разбрал тезата ми, че в момента е хибридната ера и царството на Toyota, които няма да продължат дълго и бъдещето след това е чисто електрическо? Пак ли ще ми извъртиш думите и няма да си спомниш че от години говоря че продажбите на Toyota за следващите години са осигурени и са прекалено глупави, за да не вдигнат производството с още два-три милиона които могат да продадат, плюс още три-четири милиона електромобили?
fallback
Последни