fallback

VW показа новия Transporter

Ванът предлага най-широката гама задвижвания в историята си

Volkswagen разкри новия Transporter. Добрата новина е, че има най-широката комбинация от задвижвания сравнение с всеки един от микробусите на фирмата до момента. Базиран на същите основи като новия Ford Transit Custom, моделът от Волфсбург се предлага с три дизелови двигателя, бензинова plug-in хибридна настройка и три електрически задвижвания.

 

Всички дизелови опции са 2,0-литрови турбо мотори и изпращат 109 к.с., 148 к.с. и 168 к.с. към предните колела. Дизелите със 148 к.с. и 168 к.с. могат да се купят и със задвижване на четирите колела. Осемстепенна автоматична скоростна кутия е стандартна за най-високата гама.

Plug-in хибридната конфигурация се състои от 2,5-литров бензинов двигател, един електрически мотор и 16,5kWh литиево-йонна батерия. Комбинирани, те осигуряват 229 к.с. към предните колела. Volkswagen все още не е дал подробности за електрическия пробег на PHEV Transporter, но в Transit Custom настройката официално осигурява  37 километра по магистралата и 56 в града.

 

Всички електрически задвижвания разполагат с един двигател, монтиран на задната ос, с избор от мощности от 134 к.с., 215 к.с. и 282 к.с. Те са съчетани с батерия от 64kWh, която в Transit осигурява пробег до 337 км. Могат да се презареждат със скорост до 125kW.

Transporter ще се предлага като традиционен  ван с три или пет места, ван с двойна кабина с шест места, както и и като деветместен микробус. Не и като кемпер. Вместо това Volkswagen избра да предложи на търсещите превозни средства за отдих своя нов Multivan. Дължините на каросерията варират от 5,05 m до 5,45 m, докато максималните товарни обеми обхващат между 5,8 и 9,0 кубични метра. Може също така да носи полезни товари до 1330 кг и да тегли ремарке с тегло 2800 кг.    

Отвътре новият Transporter получава същия 12-инчов цифров инструментален панел и 13-инчов сензорен екран за информация и развлечения като Transit Custom. USB-A и USB-C портовете са включени като стандарт, а 230V контакт (способен да достави до 2,3kW към външно устройство) е опция. Цените все още не са официално обявени, но се очаква да не  се разлиават драстично от на Ford Transit.  

fallback
  • #4
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Няма и да разбереш , шото си много ***!
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ел версията само с 60 квтч батерия и без друга опция при положение, че дори ИД3 се предлага с 80 квтч батерия
  • #2
    до 1 ( преди 3 месеца )
    Електрокар е на баба ти хвърчилото, плювалник.
  • #1
    Гост ( преди 3 месеца )
    Голям рекорд на електрокара,37 км на магистрала и 56 км в града.Не разбрах кабела за зареждане колко километра е дълъг.
fallback
Последни