fallback

BYD намери още един начин да превземе Европа

Китайците сключиха договор с Uber за доставка на 100 000 автомобила

Компанията Uber Technologies и китайският автомобилен производител BYD обявиха многогодишно партньорство за предоставяне на 100 000 нови електрически превозни средства на платформата на Uber по целия свят.

Партньорството ще започне в Европа и Латинска Америка, предлагайки на шофьорите достъпни цени и финансиране за електрически превозни средства BYD чрез платформата Uber. В бъдеще програмата ще бъде разширена до пазарите на Близкия изток, Канада, Австралия и Нова Зеландия.

Засилващото се изменение на климата и необходимостта от намаляване на емисиите на парникови газове водят до глобалното преминаване към електрификация в транспортния сектор. Uber и BYD ще предложат на шофьорите отстъпки за обслужване на превозни средства, зареждане, финансиране и лизинг в зависимост от пазара, за да подкрепят прехода към електрически превозни средства.

„Когато шофьор на Uber премине към електрическо превозно средство, той може да намали емисиите до четири пъти повече от конвенционален шофьор, просто като е на път по-дълго“, коментира изпълнителният директор на Uber - Дара Хосровшахи.

Американският съперник на BYD - Tesla, планира да представи своя продукт robotaxi през октомври, търсейки обрат след спада в продажбите на електрически автомобили през първите две тримесечия на годината. Миналата година BYD изпревари Tesla и стана най-големият производител на електрически превозни средства в света, въпреки че компанията, ръководена от Илон Мъск, след това си върна първото място.

fallback
  • #9
    Алиекспрес-мозък ( преди 2 месеца )
    Значи такси в Европа за 3 години навърта 100-150.000 км , но в Китай 300-900.000 .. странна работа е тоя Китай явно там бакшишите работят по 72 часа в денонощието А след милион километра Китайската кола изглеждала като нова. Ей сега вече ме нави да си поръчам и аз кола от Алито
  • #8
    Инфо ( преди 2 месеца )
    Такситата в Китай са масово BYD (гориво / ел). Ценова категория 10-20к USD. Обикновено се сменяват на 2-3 години. За това време им врътват 300к .. 900к. Има клипчета в тубата колкото искате. Нито салона им е мръднал, нито нещо е правено по колата, освен стандартното ТО. Изглеждат като нови. Там конглокенцията е голяма, и ако е мизерия, просто никой няма да го ползва това такси. Сетете се някаква ЕС марка дето е с такъв пробег, и не е сменена цялата няколко пъти за това време, ако е жива въобще.
  • #7
    Chukan Kirilov ( преди 2 месеца )
    До 3Няма кой да работи в БГ! За толкова пари - толкова работа. Особено квалифицирана!
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    за толкава пари толкова кола качеството винаги е скъпо
  • #5
    До №3 ( преди 3 месеца )
    Голям фантазьор си. Подобни неща се случват с всички марки, но в групата на китайските автомобили в България можеш да провериш колко доволни има.
  • #4
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Никакъв шанс. Китайците не искат да се занимават с нас.
  • #3
    Оптимист ( преди 3 месеца )
    Приятел взе китайска Жипка която много му приличала на Ламборджини .. лошо няма , кефи и се 2 месеца и сега чака части за ремонт на скоростна кутия а вносителя го мотае и не се знае кога и дали ще дойдат че Алиекспрес Ламбото да тръгне пак. Не че съм против евтини и модерни коли но първо да изградят мрежи за доставка , сервиз поддръжка а защо не и да ги сглобяват в Европа със евтина Бг работна ръка
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    BYD да не се правят на ударени с мокър *** а да отварят завод в България. Това е начина и всеки го знае
  • #1
    Шишо бакшишо ( преди 3 месеца )
    Само да се появят в България и ще ги натрошим.Това е нелоялна конглокенция.
fallback
Последни