fallback

Кои са най-продаваните SUV в Европа

Пет модела на различни марки са лидери в класацията

Продажбите на нови автомобили в Европа отбелязаха само лек ръст през първите шест месеца на 2024 г. Увеличението е едва 4,4% спрямо същия период на 2023 г., като то се дължи основна на успехите на пазара на някои ключови модели.

Сред тях, разбира се, има няколко от най-популярните SUV в момента, които обаче, според данните, предоставени от Jato Dynamics, не са непременно отбелязали увеличение на броя на регистрираните единици. В някои случаи - като този на Tesla Model Y, те дори регистрират осезаем спад в продажбите. И все пак, нека видим кои са най-популярните SUV в Европа за първите 6 месеца на годината.

Най-продаваните SUV в Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    SUV са по-удобни коли - точка. За никакви оффроуди и други глупости не става дума. По-удобни и практични са, и да по-скъпи гуми и леко завишен разход на гориво.
  • #8
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Айде първо научи какво е офроуд и тогава дрънкай глупости! Научил две думи на английки, превел си ги буквално и тръгнал да спори!Нито са спортни, нито са практични, нито имат висок просвет,нито големи багажници. Имат едни повдигнати тавани, такива като оня по-долу с нарушените сензорни възприятия да не си удрят главите и толкова!Общо взето коли за избиване на комплекс!С обем на пътя компенсират обем в гащите!
  • #7
    До 6 ( преди 3 месеца )
    И къде си по високо от дупките бе?Май доста си си удрял главата в тавана! Коя то колите в класацията е с по-голям просвет от версиите им хечбек или седан? 2см го броиш за висок просвет ли?Само от размера на гумите се докарва!
  • #6
    Popa ot razgrad ( преди 3 месеца )
    SUV не е маркетингова глупост, а необходимост, специално за мен поради 2 главни причини: първо, искам да бъда колкото се може по-далеч от дупките в асфалта и второ, не искам като седна вътре главата ми да се удря в тавана...
  • #5
    babati ( преди 3 месеца )
    SUV = Sport Utility Vehicle = Спортен практичен автомобилКакъв офроуд, какви 5 лева, пийте си хапчетата. По-нормално е за "sport" частта да се хванете.
  • #4
    До 3 ( преди 3 месеца )
    Айде тоя пак с антиелектриците!SUV e маркетингово глупост с висок разход,било на ток, дизел или бензин, което обещава висок просвет,безпроблемно движение покрай бордюрите,много пространство,по-голяма безопасност,щото си бил по-високо от другите.Нищо от това не е вярно!Градовете се напълниха с големи,непрактични и с малки багажници,таралясници!Като си толкова практичен си купи комби.Хората критикуват SUV защото обещават излизане от пътя,а не го могат.Да излезеш от пътя не е офроуд!Научи разликите
  • #3
    До 1 ( преди 3 месеца )
    И твоята опорна точка е като тези на антиелектриците. Еди кой си автомобил не ставал за писта или за ежедневно шофиране на 1000 км в едната посока, а ставало само човек да си върши ежедневните дейности. Ти за последно кога ходи на офроуд и с какъв чисто нов автомобил беше? Тези на които им трябва офроуд машина въобще не поглеждат в масовия сегмент, точно както ако си тръгнал да търсиш трактор не обикаляш по автосалоните на Дупница. Офроуд машините не са ежедневни автомобили. Какво е SUV?
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Че кой ги купува за офроуд?
  • #1
    Никола Стефанов ( преди 3 месеца )
    Като изключим Прашалника на Дачия, всички останали са с толкова нисък просвет, че трудно ще може да се използват по черни пътища па какво остава за офроуд. Тези, които са си закупили "най-популярните" само си мислят, че имат SUV.
fallback
Последни