fallback

Eто го новия луксозен дом на колела от Mercedes

Цената за новото поколение на Marco Polo започва от 70 240 евро

40 години, изживени на макс от Marco Polo (Марко Поло) - гениално име, избрано от Mercedes-Benz, за да нарече своя прочут ван, който променяше много неща с времето. Дойде като T1 през 1984 г., стана Vito през 1996 г., Viano през 2003 г. и V-Klasse през 2015 г.  

Винаги се е стремил към динамика и все по-голям комфорт, за да стигне до сегашното ниво кемпер. Легендарно е съперничеството му в сегмента с Volkswagen California, друга икона. Едва ли е случайно, че няколко седмици след представянето на новия модел на машината от Волфсбург, Marco Polo показа своя рестайлинг. Желанието на гиганта от Щутгарт е да го постави вече в групата на лукса, докато Vito Tourer да е „спартанският“ ван на Mercedes-Benz.

Без да се засяга дължината от 514 см, най-значимите промени започват от екстериора.  Marco Polo има по-елегантна предна част, доминирана от голямата решетка, адаптивните Multibeam LED фарове и новите преработени брони. В зоната, запазена за водача, се открояват двата нови 12,3-инчови широкоекранни дисплея за приборите и мултимедийната система. Отопляемият мултифункционален волан е познат, но вече има система за  осветление с 64 цветови опции.    

 В този кемпер могат да се настанят до четирима души благодарение на падащото легло и сгъваемия покрив (където има още едно двойно легло). Компактната, но супер ефективна кухня включва печка с два котлона, мивка, хладилник и сгъваема маса за хранене, разположени между задните седалки и въртящите се предни. В дъното има гардероб за съхранение на дрехи и консумативи.

Германската компания обнови и системата Mercedes-Benz Advanced Control (Mbac), присъстваща в Marco Polo от 2019 г. С това решение няколко ключови функции на кемпера могат да се управляват както от сензорния екран на информационно-развлекателната система, така и от вашия мобилен телефон телефон. Те включват нивелиране на кемпера, базирано на адаптивно пневматично окачване. То може да се управлява чрез вътрешен бутон или от вашия смартфон.     

Новият Marco Polo в Германия има начална цена от 70 240 евро . Идва с доказания турбодизелов двигател със 163 к.с. и деветстепенна автоматична скоростна кутия. Лесно е да се предвиди, че ще бъде една от звездите на следващата Iaa в Хановер, специализирана изложба между 17 и 22 септември 2024 г.  

 

fallback
  • #6
    мен ( преди 4 дни )
    Типичен пример как компания за луксозни коли не знае какво реално искат хората, които използват кемпери. На никой не му пука за светлините волана и мултимедията.
  • #5
    Баце ( преди 4 месеца )
    Гроздето е кисело май.
  • #4
    Факт ( преди 4 месеца )
    Никой не ги купува тия баклютси.Мижав пазар
  • #3
    Шибек ( преди 4 месеца )
    По голям *** от V класата няма. Прави се в Португалия от емигранти с китайски части и само цената и е немска. Всеки месец ходи в сервиза, постоянно свети таблото и пищи, все нещо става. Като тръгна на магистралата и си знам, че нещо ще пилне. Най неприятното е, че постоянно влиза нафта в маслото и трябва да се сменя доста по рано. Знам го прекрасно, защото за 8 години съм сменил 2 нови служебни. По големи *** не съм виждал.
  • #2
    Мда ( преди 4 месеца )
    Дядовата ръкавичка, ама от скъпа коприна. За тия пари в Щатите предлагат нещо което може да се определи като къща на колела, с перална сушилня и какво ли не вътре! Изобщо не ми се говори 70 000 евро колко години хубави почивки са! А като включиш гориво, такси по къмпинги, поддръжка и накрая спиш в нещо като палатка на тавана на бус и си биеш главата в тавана докато готвиш и ядеш ... ай *** ви и глупостите
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Кола за първенюта, обикновените хора купуват един бус и го правят повече свой вкус според парите с които разполагат
fallback
Последни