fallback

Aston Martin удиви със здравината на колите си

90% от произведените автомобили на марката все още са на пътя

През миналата година британският производител Aston Martin отбеляза своята 110 годишнина. А сега от компанията съобщават един много любопитен факт - 90% от произведените и пуснати на пътя коли на марката все още са в движение. Уникалната статистики разкри ръководителят на отдела за продуктова и пазарна стратегия на марката Алекс Лонг.

По думите на Лонг, в компанията следят кои нейни автомобили все още се намират в експлоатация. Това не е толкова трудно, тъй като повечето собствениците на Aston Martin продължават да обслужват колите си сервизите на официалните дилъри, за да запазят историята им. Този факт също така влияе силно върху цената на машината.

„Почти всички собственици на автомобили Aston Martin продължават да ги обслужват при нашите дилъри. Така ние виждаме в системата VIN-номера, които очаквахме, че никога повече няма да видим“, отбелязва Лонг.

Това означава, че процентът на „живите" Aston Martin е по-висок от този на Mercedes-Benz Geländewagen. При представянето на електрическата версия на всъдехода от германската компания обявиха, че 80% от всички пуснати на пътя G-Class все още се намират в експлоатация.

С показател като този на Aston Martin може да се похвали друг британски производител на премиум автомобила. Това е Rolls-Royce, където над 90% от произведените автомобили са все още живи, независимо от почти вековната история на марката.

Друга производител - Porsche, наскоро също направи подобно проучване, което установи, че 70% от произведените 911 са оцелели до днес. 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    На дядо жигулата когато я продадохме беше на реални 65 000 км и 40 години винаги е съхранявана в гараж и никога не е карана зимата. Дори в мокро време рядко е карана. Ползвана е само за разходки и за пазар веднъж седмично. Беше в отлично състояние без точка ръжда. Накрая бяха почнали само да се разпадат маркучите и всички гумени неща по нея. И таблото се беше спукало от старост. Но иначе механично всичко работеше като часовник. Така че всяка една кола може да се запази много дълго време.
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ми що да не са на пътя? Те колите от тоя клас навъртат по 1000 км годишно. Някой и по малко. Не се карат зимата, съхраняват се в сухи и топли гаражи. Някой даже ги държат като музейни експонати и и ги изкарват веднъж годишно да направят едно кръгче и да ги измият. То и Дачия ако я ползваш така сигурно ще издържи 100 години.
  • #5
    До 2 ( преди 4 месеца )
    Всичко е индийско, китайско или немско. Ягуар и Ленд Роувър са собственост на Тата моторс, Бентли на Фолксваген, а Ролс на БМВ. Единствено GM е китайска марка, Астън Мартин пък ползва всичко от Мерцедес, даже и копчетата за стъклата. Даймлер имат акции от тях, както и Geely моторс. Лотус е изцяло собственост на Geely. Новосъздадения ineos grenadier, който се води уж копие на стария Дифендър е с техника на БМВ. Англичаните отдавна нямат своя марка. Забравих Воксхол, който също не е техен.
  • #4
    бачо Кольо ( преди 4 месеца )
    Английска кола и качество-две несъвместими понятия,дори в една изречение.
  • #3
    хаха интересна стати ( преди 4 месеца )
    здравото си е здраво, колко неудачии вече не съществуват, а бяха произвеждани преди няколко години ? :D
  • #2
    @нгличе ( преди 4 месеца )
    Дам, всичко по тези @нгличани е японско, китайско или немско.
  • #1
    Ха ха ( преди 4 месеца )
    Прехвалени английски легени в които от години английски са само емблемите!
fallback
Последни