fallback

Mercedes готви конкурент на Tesla Model 3 Performance

Електрическата C-Class ще развива около 800 конски сили

Снимки на тестови прототипи на електрическата C-Class на Mercedes се появяват редовно в автомобилни издания, но този път фотографите са уловили AMG-версията на модела. Прототипът изглежда познато, но няколко детайла издават неговата висока производителност.

Най-очевидните характеристики са алуминиевите джанти с мощна спирачна система и бронзови апарати. Прототипът също изглежда по-нисък, което показва спортно настроено окачване. В оставалото той не се отличава от стандартната C-Class, като разполага с монтирани наравно дръжки на вратите и цялостен дизайн, напомнящ за EQE и EQS, съобщава Carscoops.

Снимки на интериора този път липсват, но предишни изображения показват, че електрическата C-Class ще разполага с MBUX Hyperscreen дисплей, който е почти вертикален и обхваща цялата ширина на купето. Автомобилът ще бъде оборудван и с вътрешна камера, тъй като съвременните модели на Mercedes са фокусирани върху интеграцията със социалните мрежи.

Електрическата C-Class на Mercedes-AMG има за цел да се конкурира с Tesla Model 3 Performance и обещава впечатляваща производителност. Очаква се това да бъде най-бързият автомобил на марката, като ускорява от 0 до 96 км/ч за по-малко от 3 секунди. Очаква се електромоторите да бъдат с водно и маслено охлаждане, а 800-волтовата електрическа архитектура ще позволява ултра-бързо зареждане.

Очаква се моделът ще бъде базиран на платформата MB.EA-Small, която е по-напреднала от Mercedes Modular Architecture, използвана за електрическата версия на CLA. Тъй като е AMG-вариант, колата вероятно ще получи система за задвижване на четирите колела с двоен двигател. Съвкупната мощност ще бъде между 700 и 800 к.с.

fallback
  • #5
    Сдф ( преди 4 месеца )
    Да. На тройна цена
  • #4
    До 3 ( преди 4 месеца )
    Не е ли очевидно, че автоиндустрията се е запътила към бързи но за сметка на това икономични автомобили, които се зареждат все по-бързо и стават все по-евтини? Освен това изкарват все повече без нужда от ремонти или каквато и да е поддръжка. Последния пример е 700 хиляди километра за автомобил който е зареждан само на бързо зареждане, но въпреки това има само 25% деградация на батерията която продължава да му служи. Какво лошо виждаш в това?
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ако тесла е еталон за автомобил накъде ли отива автоиндустрията
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "Mercedes готви конкyрент на Tesla" само преди няколко години това изречение щеше да звучи абсурдно.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "Mercedes готви конглокент на Tesla" само преди няколко години това изречение щеше да звучи абсурдно.
fallback
Последни