fallback

Subaru си партнира с Toyota за още 3 електрически SUV

Японската компания поготвя и 4 нови EV собствена разработка

Subaru е един от производителите, които се бавят по пътя към електрификация, като засега има само един EV модел в гамата си. Това обаче е на път да се промени, като за целта компанията ще използва сериозна помощ от дългогодишния партньор Toyota.

В Subaru планират да пусна три нови електрически SUV, разработени съвместно с Toyota до 2026 г., съобщава Automotive News. Намеренията на марката бяха обявени по време на представянето на финансовите резултати, като беше обяснено и защо трябва да се използва външна помощ.

„В момента ситуацията при електромобилите е доста несигурна и навлизането на един по-малък производител е доста рисковано. Трудно е да се предвиди какво ще се случи и затова проведохме разговори с Toyota и решихме, че е добре да намалим рисковете чрез съвместна разработка", обясни изпълнителният директор на Subaru - Ацуши Осаки.

В подобно решение има много смисъл, тъй като Subaru е много по-малък от играчи като Toyota, Volkswagen и General Motors. Разходите за научноизследователска и развойна дейност, които отиват в създаването на EV модели от нулата, са огромни, както и инвестициите, необходими за преконфигуриране на заводи, които преди са произвеждали превозни средства с вътрешно горене. Subaru няма толкова пари за хвърляне, колкото някои от по-големите автомобилни играчи, така че разчита на Toyota да разпредели част от разходите.

От изявлението на Осаки става ясно, че поне един от предстоящите електромобили Subaru ще бъде произведен от Toyota в САЩ, което потенциално ще му позволи да се класира за местните федерални стимули. До 2028 г. Subaru планира да пусне четири собствени електромобила, както и хибридни версии на Crosstrek и Forester.

fallback
  • #3
    Абе каскет ( преди 7 месеца )
    Не пак, а отново повтарям фактите от реалността, които пречат на вярата. А фактите са че Китай не е станала планова икономика тази година и всичко това се знае от години но Япония беше заровила глава в пясъка като щраус и вярваше във водородното бъдеще. Държавата вкара милиарди, десетки милиарди в toyota и други компании да разработват водородни технологии и да лобират срещу електромобилите. Просто японските и китайските планове бяха различни и аз вярвах че китайците ще успеят, а ти за японците
  • #2
    Швабен зи каскен ( преди 7 месеца )
    Абе Тесльо, пак ли дежурните глупотевини? Китай е планова комунистическа икономика, Япония е свободна, пазарна, за каква вяра говориш?
  • #1
    анонимен ( преди 7 месеца )
    "Разходите за научноизследователска и развойна дейност, които отиват в създаването на EV модели от нулата, са огромни, както и инвестициите, необходими за преконфигуриране на заводи, които преди са произвеждали превозни средства с вътрешно горене." Ех ако бяхте почнали преди 10-15 години, сега нямаше да почвате от нулата с toyota. Но не почнахте защото НЕ ВЯРВАХТЕ, а всички действия на японците са на база ВЯРА. За разлика от вас китайците повярваха и вече са ви задминали с няколко обиколки
fallback
Последни