fallback

Eто как Lamborghini се сбогува с атмосферния V10 двигател

Huracán STJ излиза в тираж от 10 бройки, които вече са продадени

С най-новия си специален модел Lamborghini официално обявява края на Huracán и V10 двигателя. Super Trofeo Jota (STJ) е базиран на версията STO, но е сериозно подобрен. Той е ограничен в тираж от 10 бройки, като всички, разбира се, вече са продадени на неизвестни цени.

Huracán STJ използва 5,2-литровия атмосферен V10 двигател с 640 к.с. и 565 Нм въртящ момент. Мощността се изпраща към задните колела чрез същата 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Все пак има някои хардуерни промени в сравнение със STO, най-вече четирите регулируеми амортисьора, които са взети от състезателната версия.

Четирипосочните амортисьори идват в комбинация с 20-цолови джанти с централно заключване, обути в персонализирани гуми Bridgestone Potenza Race. Добавеният карбон в ъглите на предната броня е част от аеродинамичен пакет, който включва и различен ъгъл на задното крило. Lamborghini вече тества Huracán STJ на пистата „Нардо“, където суперколата свали повече от секунда в сравнение с времето за обиколка на STO.

За да се разграничи от останалите версии на Huracán, Lamborghini предлага две схеми на боядисване. На снимките се вижда синята версия с черен покрив и контрастни червени и бели акценти. Другият модел е сив и има черен покрив с червени и бели детайли.

Вътре в интериора има номерирана карбонова плоча с надпис „1 от 10“, за да подчертае ексклузивността на STJ. По желание може също да се постави персонализиран знак от страната на пътника.

fallback
fallback
Последни