fallback

Прозорецът на колата не се затваря - какво да направите?

Тези действия могат поне временно да разрешат проблема

Непредвидени аварии на пътя се случват дори на примерни шофьори, които се грижат за колите си. Случва страничният прозорец, например, да не може да се затвори в най-неподходящият момент, когато навън вали и духа вятър. Стъклото е било смъкнато, за да влезе свеж въздух в салона, но изведнъж не иска да се затвори. Какво може да се направи в тази неприятна ситуация?

Ако прозорецът с електрическо управление внезапно се повреди и причината не е изтощена батерия, тогава е по-добре незабавно да се насочите към автосервиз, за ​​да отстраните проблема. Понякога обаче това не е възможно. В подобни случаи, като временно решение, можете да запечатате отворения прозорец с фолио или тиксо. Оставянето на колата в такова състояние без надзор на улицата обаче е опасно.

Причината за повредата може да бъде всичко - изгорял бушон, повреда в мотора, проблеми с електрическото окабеляване и т.н. Само опитен автомобилен може да постави точна диагноза, като за това е нужно посещение в сервиз.

Ако прозорецът е частично повдигнат, опитайте се да го повдигнете, без да сваляте тапицерията на вратата. Ако това не успее, ще трябва да премахнете долното уплътнение. Важно е да хванете стъклото от двете страни с ръце и да го повдигнете, докато спре. За да фиксирате стъклото в горна позиция, можете да използвате тиксо, което да залепите от вътрешната страна.

Понякога можете да опитате да издърпате стъклото нагоре, като го разклатите и в същото време натиснете бутона за управление на електрически прозорец. Ако моторът работи правилно и стъклото просто е заседнало заради мръсотия или разместване, този метод трябва да работи.

Ако обаче това не даде резултат, ще трябва внимателно да разглобите вътрешния панел на вратата. След като разкачите стъклото, трябва да го повдигнете ръчно и да подпрете рамката с нещо. Това също е временно решение и трябва да се свържете с професионален автосервиз, за ​​да отстраните проблема.

fallback
  • #4
    abc ( преди 8 месеца )
    Имал съм проблеми с повигачите на стъкла. И проблема не е електрически, а че всичко е направено евтино, от възможно най-кекави пластмасови детайли и като поостарее пластмасата става чуплива и се поврежда механизма.
  • #3
    Баварец ( преди 8 месеца )
    До #1: И каква е разликата в принципа между новите и старите? Електромотор, бутон и краен изключвател
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Колега прав си, ама да те питам за 250 хил км колко пъти си оправял прозорци с ръчка , щото аз на сеташната за 210 хил с нито едно от четирите ел. стъкла съм нямал проблеми
  • #1
    Пешо ( преди 8 месеца )
    На старите коли развиваш три болта, махаш кората и го оправяш каквото му има жило мило, на новите дупе да ти е яко
fallback
Последни