Когато Jeep представи 6,4-литров Hemi V8 в гамата на Wrangler през 2020 г., мнозина бяха изненадани, тъй като ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди не е сред приоритетите на традиционните клиенти на марката. Jeep Wrangler Rubicon 392 обаче не е проектиран да бъде традиционен и четири години по-късно той остава флагманът на гамата Wrangler.
Това обаче скоро ще приключи, тъй като Jeep се разделя с легендарния двигател. Компанията ще пусне „прощална“ серия Rubicon 392 Final Edition, от която ще бъдат произведени само 3700 бройки. Почти всички от тях - 3600, ще бъдат за Северна Америка, а другите 100 за останалия свят.
Както подобава на прощална версия, този автомобил ще бъде доста скъп. Началната цена е 101 890 долара (повече от 90 000 евро), като купувачите получават същия 6,4-литров V8 с 470 к.с. и 637 Нм като на предишните Rubicon 392. Осемстепенната автоматична скоростна кутия също не е променяна, като от Jeep твърдят, че в комбинация с мотор тя е идеална за приключения извън пътя.
Производителят е направил някои подобрения по Final Edition, включително окачване, повдигнато с 25 мм. Има предпазители на каросерията, защитна решетка и лебедка за 3600 кг, които са част стандартно оборудване, както и пакетът гуми Xtreme 35 със 17-цолови джанти.
Визуално Rubicon 392 Final Edition се разпознава по специални стикери на капака и вентилационните отвори на калниците. В салона има седалки, тапицирани в черна кожа Nappa със златни акценти. Специална табелка показва, че това е финалното издание на модела
При поръчка на стандартен Rubicon 392, моделна година 2024, клиентът получава гуми Xtreme 35 заедно с електрически регулируеми в 12 посоки отопляеми предни седалки, отопляем волан и монтирана отпред офроуд-камера. Проверка в конфигуратора на Jeep показва, че Wrangler Rubicon 392 струва 93 440 долара в базовата версия, което е малко по-малко от Final Edition, но все пак е доста скъпо за такъв офроудър.