fallback

Заслужава ли си абонаментът за кола?

Както често се случва, отговорът зависи от начина на употреба

През последните години на пазара се появи нов начин за използване на автомобили по много гъвкав начин. Това са различните предложения за абонамент, които някои компании в автомобилния свят пуснаха.

Компании за дългосрочни наеми, компании за краткосрочни наеми, технологични платформи и дори утвърдени производители вече използват подобна схема. Пример за това е китайско-шведският производител, като по предлаганите от него цени може да се отговори, поне донякъде, на въпроса „Струва ли си абонаментът за кола?“

При Lynk & Co месечната цена, включваща всичко, е 600 евро (с еднократен абонамент от 200 евро), като е включена възможност за спиране на абонамента всеки месец. Дългосрочният наем, от друга страна, започва от €513 на месец, но с ангажимент за най-малко пет години и депозит от 4000 евро. Има и възможност за други срокове, при които цената може да стигне до 800 евро на месец.

В случая с тази марка подобни условия може и да изглеждат привлекателно. Въпреки това, както винаги, има едно но. Голямото предимство на подобни формули е атрактивната цена, която намалява колкото повече клиентът държи колата, възможността за прекъсване на абонамента по всяко време.

Ако имате нужда от колата през цялото време и преди всичко, ако карате много километри, средносрочният или дългосрочният лизинг или дори закупуването може да бъдат по-удобни. При Lynk & Co, например са включени 1250 км. Допълнителните изминати километри се таксуват.

Тези възможности за абонамент, както всички нови форми на наем и мобилност, определено направиха избора на начин на мобилност по-сложен. Но пък и дават повече възможности на потребителите, които сами могат да изберат най-подходящата според възможностите си.

fallback
  • #4
    До 3 ( преди 7 месеца )
    Тази схема с евтиното каране и връщане работи засега, защото накрая *** лизинга автомобилите имат сериозна остатъчна стойност и лизингодателя може да им вземе добри пари. При нивата на обезценката на електричките вноските неминуемо ще се увеличат, защото като върнеш електричката на лизингодателя той няма как да я продаде за много пари. Херц общо взето го изпитаха на гърба си, но и други ще се коригират при следващата вълна на лизингови договори.
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Става за китайски коли, ползвваш година две и им я връщаш те да се оправят с обезценяването и амортизация, в САЩ лизинга е коректен даваш 500 долара и си караш кола среден клас, тук някакъв потебителски кредит го наричат лизинг което не е коректно, същото е и със застраховките, блъскаш плащат няма бонус малус нищо.
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    особено ако си сложиш залъгалка за километрите така ще го отсвирят дилърите с орперативния лизинг и обратно изкупуване че на практика караш без да плащаш само трябва да имаш ръчички хей ги две Best Mileage Stopper for Ferrari Purosangue 2024 | Odometer Correction Tool https://***.youtube.com/watch?v=8n4IrThSKWE честито на втория собственик който си я взема почти нова гаражна - капсула на времето
  • #1
    Лизинг ( преди 7 месеца )
    В този контекст е важно да се уточнява, че в САЩ и Великобритания "to lease" кола има по-скоро значение на "оперативен лизинг" или "наем", тъй като в "лизингът" включва всички разходи, без горивото, и има ограничение за пробега. Накрая на периода колата се връща или се плаща остатъчната стойност, обикновено 30-50% от началната цена. Това прави директното сравнение между "там" и "тук" по-сложно.
fallback
Последни