Тъй като автомобилите стават по-големи, по-тежки и по-тромави, същото става и с колелата, които ги носят. Chevrolet Silverado EV, които тежи 5450 кг, за първи път в историята на марката получи 24-цолови джанти, докато други производители преминават към 22- и 23-цолови.
Някои автомобилни компании обаче изглеждат твърде уплашени, за да поставят на колите си нещо по-голямо от 23 цола. Представител на Jaguar Land Rover коментира пред изданието CarThrottle, че компанията си е наложила този размер като ограничение. И че от по-големи джанти просто няма смисъл.
За производител, превърнал се в синоним на лукс от висок клас, това е доста изненадващо решение, особено преди излизането на първия електрически Range Rover на път. Сега топ-версията на стандартния моделът - SV, е качена на 23-цолови колела от въглеродни влакна. Те са най-големите по рода си, като според компанията са се превърнали хит сред купувачите.
Въпреки че колелата от въглеродни нишки предизвикват редица противоречия, тъй кат са доста крехки, особено тези с размер 23 цола, те смъкват около 36 кг (по 9 кг всяка) от общото тегло. А това е полезно за автомобил, който тежи повече от 2,7 тона.
Тези джанти обаче не са никак евтини - цената им около 8000 евро, което обаче едва ли притеснява купувачите, тъй като самият Range Rover струва над 165 000 евро.