fallback

Джуджаро: Cybetruck e Пикасо на автомобилите

Илон Мъск разбира желанието на хората да изпъкват, обяснява великият дизайнер

След като веднъж вече защити спорния дизайн на Tesla Cybertruck през ноември, сега Джорджето Джуджаро отиде дори по-далеч, определяйки пикапа като "Пикасо на автомобилите". Италианецът, смятан от мнозина за най-великия автомобилен дизайнер в историята, заяви това в интервю за вестник La Repubblica.                   "Пикасо направи революция в рисуването, защото имаше нужната смелост", обяснява Джуджаро. "Той бе майстор на декомпозирането на реалността... Този Cybertruck е Пикасо на автомобилите". Според Джуджаро, Илон Мъск е премахнал с един замах всички традиционни очаквания по същия начин, по който великият испанец го правеше в изобразителното изкуство.

В известен смисъл ръбатият и изработен от листове неръждаема стомана Cybertruck е повлиян от самия Джуджаро. Досега единствената кола в историята с външност от небоядисана стомана бе DeLorean DMC 12, създаден от италианеца.

"Този автомобил ще е огромен успех, защото хората искат да изпъкват, да бъдат забелязани", обяснява Джорджето Джуджаро. "Това не е търсене на хармония и съвършенство, а на емоция и на издръжливост".         

Джуджаро (вляво) с Джон ДеЛориън и с DMC-12 - единствения автомобил преди Cybetruck, продаван с панели от небоядисана неръждаема стомана           Роден през 1938, Джорджето Джуджаро е един от най-влиятелните дизайнери на последния век. Между стотиците негови проекти са такива емблематични автомобили като Alfa Romeo 1750, Alfasud и Brera, Audi 80, BMW M1, Fiat Panda, Fiat Punto, Iso Grifo, Lancia Delta, Lotus Esprit, Maserati Ghibli, Volkswagen Golf и Scirocco.        

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Това ако е Пикасо, Голф е Кионинсег! Това "съвършенство" съм го рисувал на 3г.
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    Никой никога не е твърдял, автомобилите на Тесла са качествени. Техните качества не са в детайлите, а са в техническите характеристики на задвижващата част.Така ще е в следващите 5 години, докато търсенето е повече от предлагането. Ще се набляга на количество, а не на качество.Който е очаквал нещо различно, е просто един мечтател утопист.
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    За да е продаваем един електромобил в момента, най-важните характеристики са цена, пробег, време за зареждане, зарядна инфраструктура, дълготрайност (брой цикли) на батерията. Когато след няколко години електромобилите станат по-евтини от бензиновите, а пробегът и времето за зареждане на всички електромобили е еднакво, тогава вече може и трябва да се наблегне и на качеството, за да за да предпочитат твоята марка.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    на живо теслата е такава трагедия че все едно е правен в час по трудово от деца със специални образователни потребности но щом си ви харесва въпрос на вкус сър казало кучето и си облизало топките
  • #9
    PLAID ( преди 1 година )
    Облият дизайн като гъба за миене на чинии е за размекнати мъже, чехъли, подпръдващи вкъщи и мрънкащи за всичко. Киберкамиона е за карачи, действачи и тъпкачи.
  • #8
    до #3 ( преди 1 година )
    В същност бялата линия са дневни светлини, фаровете са под предния панел, но облия дизайн наобикновените пикапи определено е по-красив от на 4 тонна прахосмукачка
  • #7
    Направо Пикасо ( преди 1 година )
    Ако минеш покрай него можеш да се нараниш от ръбовете. Иначе страхотни форми. Аеродинамиката горе-долу е като на Анапурна , иначе страхотни форми. Можеш да ползваш цялата задница за тезгях да си работиш върху нея на равно , страхотни форми, При сблъсък челно в стена няма да има никакви проблеми по конструкцията, защото така или иначе е просто една права линия. Страхотни форми. Можеш да паркираш тулупа до някоя стена ако я боядисваш за да виждаш къде да отсичаш ъглите според сянката му. Страхотно
  • #6
    Аре чао ( преди 1 година )
    Бате това ръбато нещо не може да се сравнява с делориан, стига моля ви се. От изящно изкуство до "рисунка" на кола с линия и триъгълник има ОГРОМНА разлика. Имам племенник във втори клас и той има по-добри идеи за кибер трък. Поне по-красиви...
  • #5
    Съгласен съм ( преди 1 година )
    Почти всички нови тролейбусни копфтори ги правят с такива дълги черти вместо фарове и стопове. Доста грозно, несвойствено, отблъскващо и антипатично. Доста.
  • #4
    Ценко Чоков ( преди 1 година )
    сигурно от кравария са му предложили да уредят децата за напред в живота ако направи една супер гнусна реклама , на нещо, което е абсолютна тоалетна.
fallback
Последни