За целия живот на Ferrari LaFerrari са произведени едва 500 бройки от модела. Хиперколата с 963 к.с. се задвижва от хибридна система, състояща се от 6,3-литров V12, електромотор, роботизирана скоростна кутия с двоен съединител и комплект батерии, обикновено е част от частни колекции и се кара рядко, но ако все пак се повреди, собственикът ще трябва да се бръкне сериозно за ремонт.
Оказва се, че в случай на сериозен инцидент, замяната на монокока от въглеродни влакна, който е в основата на хиперпколата, ще струва поне 1 милион долара. Като се има предвид, че автомобилът струва 1,4 млн долара, това е около 3/4 от неговата цена.
Нещата обаче не приключват дотук, защото една повреда на монокока със сигурност означава и щети по други детайли от LaFerrari, които със сигурност също струват доста пари. Част от покрива е оценена на 140 000 долара, а задната преграда струва 28 000 долара.
На този фон цената на предната подрамка от 12 000 долара изглежда разумна, но също така изисква 14 титанови винта, всеки от които струва 71 долара. В резултат на това, ако добавите разходите за работа, възстановяването на LaFerrari след сериозна катастрофа ще нанесе огромен удар по джоба на собственика.
В същото време ще бъде малко вероятно той да успее да си върне похарчените пари, тъй като хиперколата на Ferrari се търси на търгове, но повредена и ремонтирана бройка със сигурност ще бъде много по-евтина от модел във фабрично състояние.