fallback

BMW се подготвя да пусне на пазара iM3

Баварците са патентовали търговската марка в Европейския съюз и Германия

Заявленията за търговски марки в Европа подсказват, че BMW планира модел с означението iM3. Списъците в Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз (EUIPO) и германската Deutsches Patent- und Markenamt (DPMA) показват, че BMW са кандидатствали за запазване на означението iM3.

Със сигурност не е тайна, че електрическите M модели вече са в процес на подготовка. През юли тази година шефът на BMW M Франк ван Меел изрази своя интерес да направи следващото поколение M3 и M4 изцяло електрически – при условие че те могат да надхвърлят показателите за представяне на текущата гама.

От гледна точка на праволинейна тяга, това не би трябвало да е проблем, но M3 не е спечелил легендарния си статус само с конски сили. Тежките акумулаторни пакети могат да окажат влияние върху управлението, за да не забравим скорошната екскурзия на BMW до Пайкс Пийк с XM, която не мина съвсем по план първия път. По неофициални данни, електрическото М3 е възможно да се появи през 2027 година.

fallback
  • #6
    До долния ( преди 11 месеца )
    Е все едно ше си го купиш голтак
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    По добре дизел да пуснат нещо.
  • #4
    Пропов ( преди 11 месеца )
    В момента, в който се разбере че няма да има ново бензиново М3, цените на текущия последен модел с ДВГ ще скокнат мнооого болезнено нагоре. Цените на вторичния пазар показват 100% ясно и на пазарен прицип всичко и слагат точка на всякакви спорове.
  • #3
    До анонимен 2 ( преди 11 месеца )
    Има си БМВ-та iX с 272 коня за 100 000 лв. почти нови. За 120-130 хиляди - нови.
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Електричките са много гърмежни и вървежни, но и непродаваеми. След като една Киа ЕВ9 е близо 100к долара начална цена, то БМВ-тата колко ще ги купуваме, 200к, 300к?
  • #1
    Така върви животът! ( преди 11 месеца )
    Всичко тече, всичко се променя. Къде за добро, къде за лошо. Едно време и на водачите на състезателни колесници и карети не им е било приятно, като се е появил двигателят с вътрешно горене. Заради това се е приело да се изписват и конските сили. Ама вече му дойде времето. Няма конски сили. Има съпоставяне на ДВГ с тролеите, колкото и да не ни е приятно. Това също би била една интерсна статия.:)
fallback
Последни