fallback

Imola Roadster: Новото творение на Pagani с 850 коня

Специална технология помага за постигане на по-ниско тегло

Pagani представя Imola Roadster, от който ще бъдат произведени само осем екземпляра от отдела Grandi Complications. В името на автомобила липсва думата Huayra, което показва уникалността на проекта в сравнение с базовите модели: двуместният автомобил всъщност е създаден, черпейки вдъхновение от Huayra Imola и Huayra Roadster BC, но също и от Huayra R, предназначена единствено за писта.         Колата е оборудвана с V12 двигател, осигуряващ мощност от 850 конски сили. Всъщност агрегатът е еволюция на V12 туин турбо двигателя, разработен за Pagani от AMG, сега способен да доставя 1100 Nm постоянен въртящ момент между 3600 и 5600 об/мин, докато трансмисията е автоматичната седемстепенна XTrac.    Сред другите характеристики изпъкват 600 кг притискаща сила и 1260 кг тегло. Охладителната система е основно преработена, както и аеродинамиката: в сравнение с Imola, както предните въздухозаборници, така и вентилационните отвори на арките на калниците са модифицирани, освен това въздушният капак е интегриран в дизайна въпреки наличието на подвижен покрив. По този начин двуместният автомобил е способен да генерира 600 кг притискаща сила при 280 км/ч и странично ускорение от 2,2g със специално изработените гуми Pirelli P Zero R. 

За да запази теглото в рамките на зададените 1260 кг, Pagani дори стига до проучване на нова химия на боята: технологията Acquarelio Light прави възможно намаляването на общото тегло на цвета с 5 кг, без да се губи качество и блясък.    

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    единствения тест за управление е така наречения лосов всичко друго е градски легенди както и за спиране европейските производители направиха най голямата грешка като изнесоха производствени мощности в азия и ги научиха как се сглобявят автомобили азиатците накупиха дизайнери инженери и са недостижими като технологии и дизайн
  • #8
    Лудория ( преди 1 година )
    А за коментиращия с екрани и разни "вързалки" за масите - да си купиш автомобил за забавление, не е като да си купиш автомобил да се движиш от точка А то точка Б. То такива хора си купуват и нови телефони, защото на новия телефон пикселите на екранчето и камерите били повече, по-хубави снимки правили... Я си помисли, виждал ли си фотограф да прави снимки с телефон на събитие?! Не говоря за платените от Apple конглокси за най-добрa снимка и филм с iPhone.
  • #7
    Лудория ( преди 1 година )
    Това, че електромобил ще бъде малко по-бърз (може би, зависи от уменията на шофьора) на права отсечка, не значи че това Пагани не става. Я пробвайте Теслата на път с много завои и резки промени на пътя нагоре и надолу. Вътре в Теслата и всеки семеен автомобил ще ви се стори, че се случва ураган и ще се мятате наляво-надясно. Със спортна кола ще усещате завоите с тялото си, но няма да мръднете от седалките и няма да се наклони и самия автмобил. Онова за Тесла Плайд е реклама за масите...
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    китайчетата го правят това пагани диво и нещастно на всеки светофар и завой от няколко години следя как се развива автоиндустрията на изток и темповете са ужасявящи тези с дръпнатите очи са на друга на планета 8к дисплеи и фарове с висока резолюция гласово управление при паркиране ускорение под 3 сек и 4 от 100 до 200 анилинова кожа електро хроматични стъкла отвяряне и затваряне на врати с жестове или глас карбон керамика и спиране от 100 за 30 метра европа е парен локомотив пред високоскортните
  • #5
    Пилот на Ферари ( преди 1 година )
    Красота
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е произведение на изкуството, буквално. Всяка изминала секунда цената му се вдига. Няма как обаче празноглави електроталибани с две мозъчни клетки в слабоумните си кухи кратуни да го разберат. Деца без образование като вас няма как да разберат, че ускорението до сто е не повече от 10% от това което трябва да има една изтинска спортна кола. Тъппанарчета като вас знаят само 250 метра от светофар до светофар, това го може всеки неграмотен питек и без да може да шофира даже.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Поне пред дискотеката да можеше да го спра... А то само за писта!
  • #2
    Itso ( преди 1 година )
    Колкото и да се напъват с разни турбота мурбота туини муини трудно ще стигнал Tesla Model S PLAID.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Туин турбо ве 12 и само 850коня жалка работа са тия мисиркадес
fallback
Последни