fallback

Колко струват най-евтините нови коли в Русия?

В Москва днес можете да купите лек автомобил за под 15,000 лева - но не е точно последна дума на техниката

От доста години новите автомобили в Русия бяха доста по-евтини, отколкото в Европейския съюз - най-вече защото екологичните стандарти там са почти символични, а задължителното оборудване за безопасност е доста по-малко от онова, което налага Брюксел. След началото на войната в Украйна обаче палачинката се обърна - заради недостига и спекулата, цените на западните модели в Русия на моменти бяха двойно по-високи от европейските. Сега предлагането на автомобили в страната се е нормализирало, като западните производители са заменени от китайски. Но как се отразява това на цените? Ето десетте най-евтини леки автомобила на руския пазар понастоящем.        10-те най-евтини нови коли в Русия (ГАЛЕРИЯ):

     

fallback
  • #9
    БОГ ( преди 10 месеца )
    Като чета коментарите,ми става мъчно за тъпите обезумели ***.Правилно чеха изобрази територията, като тоалетна чиния.
  • #8
    Алекс ( преди 10 месеца )
    Горките руснаци.Само руски и китайски таралясници.Градският транспорт и влакът са за предпочитане.
  • #7
    Иван Кръстев ( преди 10 месеца )
    Или коли или оръжие! Трябва им оръжие,колите ще си ги вземат от ЕС и САЩ!
  • #6
    до #1 ( преди 10 месеца )
    Умопомрачението ти пречи да изразиш точна позиция. Ти си от модерните напоследък недоволни от всичко, на които все някой е виновен за техните неуспехи. Трябва да си много зле, за да не живееш по-добре от преди '89-та година.
  • #5
    slo n ( преди 10 месеца )
    По-добре нещо 5 годишно изпитано за тези пари, отколото тези нови мъртъвци ;)
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    А в Украйна колко струват най-евтините?
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    А нас нормалните хора какво ни интересува това блато.
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Там аналогични автомобили (примерно Киа Соренто) си бяха едно поне 30% по-евтини главно заради еко изискванията в ЕС, същото важи и за САЩ.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Сами си избрахме към '89-та да сме роби на Вашингтон и Брюксел, а на роба се дава максимум храна, вода и сламена койка; автомобил се полага само на надзирателите: кметове, депутати, министри и приближените им изпълняващи ролята на поддържане статута на територията. Така, че не Granta, не I10, ами и каруци не ни се разрешават. Повтарям: сами си го решихме. Не, че имаше друг избор, де. Дали Босфор-ски, Москов-ски или роби на горецитираните две царства няма значение.
fallback
Последни