fallback

Когато 300 000 км не е лимит за двигателя

Вижте кои мотори могат да изкарат дори повече

Работата на автомобила зависи преди всичко от надеждността на неговия двигател. Съвременните силови агрегати обикновено са проектирани, за да изкарат 200 000-250 000 км километра. Разбира се, има и приятни изключения, за които ще стане дума. Тези мотгори имат ресурс от 300 000 и повече километри, категорични са експертите от изданието Auto.Mail.

Кои двигатели могат за изкарат 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    Голф 3 1.8-90 коня.на 345000км.
  • #24
    Шофер ( преди 1 година )
    Производителите на различните модели препоръчват да започне да се оглежда двигателя отвътре за луфтове след 150-200 Хил км. Това не значи, че не може да се кара още 100-200-300 Хил км преди да спре да пали и да не можеш да разчиташ на машината.Проектантите продължават да произвеждат системи и по-конкретно двигатели, които да могат да бъдат реновирани и карани милиони километри.Със сегменти, лагери, клапани които могат да се подновяват и регулират.
  • #23
    До 19 ( преди 1 година )
    Хахо, комунистите не са измислили нищо. Руските коли са все *** копия на западни коли. 40-50 години ама със стоене в гаража и по 2000км каране на година. Пълен смях.
  • #22
    Дошо ( преди 1 година )
    Соцваген? Айде по-сериозно!
  • #21
    Кепов ( преди 1 година )
    Предполагам, че говорите за автомобили с цена 10-15К в магазина.Моята Мазда 6, 2.0 Дизел 140 коня, 2008 купена от магазина, е на 300К за 15г. и двигателя не го е докосвал майстор. Сменяно е само масло, при това е карана с "хубавия" български дизел.
  • #20
    Един скорошен щатски ( преди 1 година )
    LLT V6 на Шевролет - атмосферен 3.6л с 300 коня. И ни един не ще да си ходи и след 300к км. Че доста след това
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Едно време комунистите го бяха измислили. Купуваш си руска кола и тя ти е за цял живот. Направена е много здраво и така че да се поддържа лесно в полеви условия. По селата още има хора дето си карат руските коли купувани преди 40-50 години. Ама тогава хората са мислили като са правили нещо. А сега всичко е за пари. Да купуват през 5 години нова. Дори и немските не са това което бяха. Къде отидоха примерно дизелите дето рутинно си навъртаха по 1 милион километра с оригиналната помпа и инжектори?
  • #18
    Кви 300 ( преди 1 година )
    Имам Ауди а4 1.8 ADR 543 006КМ.ДНЕСКА ГО ЗАПИСАХ ЗАЩОТО УТРЕ ОТИВАМ ДА СМЕНЯМ МАСЛОТО 10W40 501.1.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    За човек който навърта средно под 10 000км на година той спокойно може да изкара цял живот с една кола стига да я запази от ръждата щото това е основният проблем на колите като минат 20 годишна възраст. Какъв е смисълът постоянно да се купуват нови коли ако караме малко? При положение че колата е толкова голям разход а все една и съща работа върши. Дали ще е скъпа и нова или стара и евтина все е едно също поне за мен. Богатите хора си купуват нови само за да се фукат. Не че реално им трябват.
  • #16
    plamenmechkov@abv.bg ( преди 1 година )
    300 000 е рекорд за новите автомобили без значение марката но е напълно нормално за старите.Всъщност 300 000 са смешни километри за качествен автомобилно такива вече няма
fallback
Последни