fallback

Най-големият кросоувър на Peugeot излезе за първи път на пътя

Новото 5008 се променя напълно, като ще се предлага и в изцяло електрически вариант

Третото поколение Peugeot 5008 беше забелязано по пътищата по време на тестове. Кросоувърът ще бъде силно преобразен на външен вид и за първи път ще получи изцяло електрическа версия. Това съобщава сайтът Motor1.

Настоящото поколение Peugeot 5008 беше представено през 2016 година. Моделът се предлага с бензинови и дизелови двигатели, както и с хибриден силов тракт, но до момента няма чисто електрическа версия. На шпионските снимки и на рендерите, направени на тяхна база, можете да видите, че новото Peugeot 5008 ще запази познатия си силует. Въпреки това отпред ще се появи нова оптика и широка радиаторна решетка.

Отзад ще има тесни светлини, които ще са комбинирани в един общ блок. Също така върху каросерията ще се появят нови пластмасови елементи. Очаква се междуосието на новото Peugeot 5008 да бъде повече от 2 900 мм.

Благодарение на последното твърдение, кросоувърът ще стане по-просторен отвътре. Интериорът на новостта ще бъде проектиран за седем места. Кросоувърът ще получи и нова мултимедийна система и разширен списък с оборудване.

Третото поколение на Peugeot 5008 ще запази бензиновите и дизеловите двигатели. Освен това обаче, както вече споменахме, ще има и електрическа модификация, която ще може да изминава над 400 километра с едно зареждане. Представянето на новото Peugeot 5008 ще се състои през 2024 г. Моделът ще започне да се продава в Европа и у нас още същата година.

fallback
  • #6
    ( преди 1 година )
    Тъжно...
  • #5
    От котюр ( преди 1 година )
    Френско ли е все е на Високо ниво
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    С тези пареметри ще са предимно служебни. 1.2 е изключително немощен двигател дори и за 3008, а тази едва ли някой ще я вземе да я кара само градско. Наистина имат дизайн, ама няма как само с това.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    ако не пуснат по голям мотор ,или пробега не му бъде поне 500км ,никога няма да повторя пежо. 5008. Мойто е на 54.000 км. Дотук теч на масло на 34.000, смяна турбо на 50.000, касети с валове, ангренаж, верига на 54.000, проблем с климатика за който ми казаха че не се поема гаранционно. сега е на 55000 и имам още една година гранция или 100 000 км, с оглед на мойто каране от по 12000 на година ще стане първото по възраст.. Не ми се мисли какво още може да се счупи
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    По голяма батерия значи и по високо тегло. Ел и без това са над 2т, но е факт, че ако не превъзхожда 2008 по пробег е кофти. А още по зле са ДВГ с които ще го предлагат 1.2 и 1.6 бензин и 1.5 дизел.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако пробега на Ел. Версията наистина ще е колкото на 2008 и Мини то по-добре да не се излагат да я пускат :D
fallback
Последни