fallback

Rimac Nevera в спор с два от най-бързите мотоциклети в света

Може ли легендата Suzuki Hayabusa да се противопостави на електрическата хиперкола (ВИДЕО)

Rimac Nevera вече е най-бързият електрически автомобил на Северната дъга на „Нюрбургринг“, след като подобри рекорда на Tesla Model S с 20 секунди. По-рано хиперколата подобри редица рекорди различни дисциплини и победи на драг някои от най-мощните и най-бързи автомобили на планетата. Как обаче ще се представи Nevera в спор с два от най-бързите мотоциклети? Отговор на този въпрос дава екипът на Carwow.

Както е е известно, колата на Rimac разчита на 4 електромотора със съвкупна мощност от 1914 к.с. Това е най-мощната машината в случая, но е и най-тежката – 2300 кг., като това се дължи и на огромната батерия с капацитет 120 кВт/ч.

Единият от съперниците е мотоциклет KTM от MotoGP (най-високият клас на световния шампионат на писта).Той има 1000-кубиков двигател с максимална мощност от 270 к.с. и тежи около 157 кг, като се управлява от едва от бившите звезди на MotoGP – Дани Педроса, който се отказа през 2018 т.

Другият претендент е Suzuki Hayabusa – най-бързият сериен мотоциклет на света. В случая обаче неговият 1,3-литров двигател е получил допълнителен компресор, като мощността достига 380 к.с. Теглото на машината е 257 кг, като тя се управлява от Крис Нортовър.

Както личи от споменатите цифри, трите машини са много бързи и мощни, но в случая огромна роля играе и сцеплението. А там Nevera има сериозно предимство, тъй като хиперколата е със задвижване на четирите колела.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    От номер 5 не са автоматици. Куик шифтъра не е автоматик. Същото може да се каже и за трансмисиите с двоен съединител. Те също не са автоматици, но това малко хора го знаят.
  • #5
    Друг Гост ( преди 1 година )
    До 4 - не съм съгласен. Ако говорехме за Тесла Плеид бих се съгласил - 5 местен седан за около 150 000, но това претендира да е хипер автомобил за 2 млн
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    Предвид теглото на този автомобил, постижението си е добро. С напредването на технологиите на батериите ще става още по-добро. Физичните закони не могат да се компенсират само с много коне, иначе нямат никакви проблеми да впрегнат още 1000 или повече коня. Другият вариант е заради някакъв си рекорд на някаква си писта, да сложат по малка батерия за да намалят теглото, но са преценили че е по-добре да направят компромис с времето на пистата, отколкото с пробега с едно зареждане.
  • #3
    Друг Гост ( преди 1 година )
    Тези от Rimac малко са смешни. Скъсаха се да се хвалят, че с кола за 2 млн. на Нюрбургринг биха с 1 сек времете на Додж Вайпър (по-младите да я потърсят в интернет). Дори 6 цилиндровото Ферари е по-бързо с 2 сек.
  • #2
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ти май не си гледал видеото? Hayabusa беше последна при абсолютно всички състезания. Дори не беше близо. Пича който я караше, казваше че е толкова мощна, че губи сцепление и не може да се възползва от тази мощност, а останалите просто изчезвали напред. Така че и мита с хаябуса е разбит. Включително при летящ старт с 80 км в час и половин миля. И там изоставаше значително. Така, че не отписвай електричките, както и другите мотори!
  • #1
    Бат Стеф ( преди 1 година )
    Е-e-e, 20-30-50-100 метра, иби ги у газъ....Хаябуса с 380 и турбина, няма коя кола на ток да го бие!
fallback
Последни