Кейчи Тсучия - японският пилот, известен с основаването на първата професионална дрифт серия, ще изпробва корейската електрическа кола в серия от демонстрационни обиколки на събитието World Time Attack Challenge (WTAC), което ще се проведе от 1 до 2 септември в Sydney Motorsport Park.
Този автомобил несъмнено е коренно различен от използваната най-често от Тсучия Toyota AE86s, но от друга страна Ioniq 5 N наистина притежава функция, която променя настройките специално за дрифт. Така нареченият N Drift Optimiser е проектиран да поддържа оптимален ъгъл на дрифт.
Ioniq 5 N може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди с помощта на функцията NGB, а максималната скорост е 260 км/ч - нетипично висока за електромобил. Двата електромотора черпят енергия от 84 кВтч батерия - това е батерията с най-висок капацитет, предлагана някога от Hyundai в електрически модел.