Първото поколение на Honda N-Box беше пуснато на пазара през 2011 г. в Япония. И както подсказва името, малкият модел прилича на кутия с много ъгловатия си дизайн. Сега производителят представя третото поколение на автомобила, чиито продажби ще стартират през есента, като Honda вече приема поръчки за него.
Клиентът може да избира между различни нива на оборудване, като най-високото - N-Box Custom, включва шестоъгълна решетка на радиатора вместо дизайна с малки дупки на стандартния модел. Този вариант се предлага стандартно с LED-фарове и ясни задни светлини вместо червени. Опционалният пакет Coordination Style добавя тъмен хром към решетката и рамката на задния регистрационен номер - в допълнение към черните алуминиеви джанти.
Интериорът на N-Box включва 7,0-инчов цифров инструментален панел и 9,0-инчов дисплей за информация и развлечения. Арматурното табло е оборудвано с отделение за съхранение, разположено от страната на пътника. N-Box Custom се предлага с кожен салон. Honda все още не е дала точните размери на новия автомобил, но твърди, че предлага най-голямото вътрешно пространство в своя клас. Задните седалки се сгъват, за да се създаде повече товарно пространство. Предната седалка може да се сгъне почти хоризонтално.
Всички версии на N-Box се предлагат с предно или задвижване на всички колела. В съобщението за пускане на пазара се споменават двигатели с естествено пълнене и турбокомпресор, но не се дава подробности за производителността. Въпреки това японският клас автомобили „kei-car” ограничава тези превозни средства до 64 к.с. и работен обем на двигателя от 660 cm³. Освен това колите могат да бъдат с дължина максимум 3,40 метра, ширина 1,48 метра и височина 2,0 метра.
Автомобилите от този клас са важна част от японската автомобилна индустрия. През 2022 г. те имаха пазарен дял от 34,1 процента, кат от тях са продадени 1,17 милиона бройки. А N-Box беше най-популярният модел в този сегмент миналата година с 202 200 нови регистрации.
Още снимки на най-популярния kei-car - вижте в галерията: