fallback

Обновеният VW ID.3 вече е на българския пазар

Цените на електрическият хечбек започваг от 83 000 лева

Volkswagen представи ID.3 преди близо 3 години, като още тогава от компанията обявиха, че ще разчитат на помощта на потребителите за развитието и подобрението на първия електромобил на марката на платформата MEB. Сега той претърпя сериозно обновяване, което включва редица подобрения, постигнати именно с помощта на клиентите на модела.

Цените на модернизирания VW ID.3 в България стартират от 83 121 лева за версия с батерия с капацитет 58 кВт/ч и от 95 866 лева за варианта с 77 кВт/ч. Хечбекът е оборудван със софтуер от последно поколение, както и с други нови технология, включващи системи за безопасност и за подпомагане на водача.

Интериорът изглежда доста подобен на този на първия ID.3, но от Volkswagen са категорични, че в него има редица новости. Наред с други неща е подобреното качество на материалите, който включват меки, покрити с пяна повърхности.

Отвън най-видимата актуализация е по-агресивната предна броня с разширени отвори за въздушно охлаждане. Другите подобрения включват нови светлинни сигнатури за LED фаровете и групите задни светлини – сегментите на задните светлини, разположени в капака на багажника, вече също са осветени. Има и нови лети джанти, оптимизирани за по-малко въздушно съпротивление, черен покрив с матово-сребриста облицовка по ръбовете и нови цветове, включително преливащата се метална боя Dark Olivine Green.

В допълнение, предният капак на компактния електрически хечбек сега изглежда по-дълъг, защото черната лента под предното стъкло е премахната, като вдлъбнатините отстрани създават същото впечатление.

Снимки/ Automedia.bg

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Какво и е добрето на колата, ве брат. 100000 лева за пластмаси, не можеш да отидеш за уикенд в планината, без да се притесняваш. Имаха проблеми със софтуера Сори, ама.
  • #10
    до 8 ( преди 1 година )
    Колата е чук! Супер тиха, супер широка вътре, има място за коленете, не да стоиш събран като ученичка в метрото, рекуперацията в 2 степени е перфе, фаровете също, като я измръщиш с това задно си пържи опашката на нерeз (тва предното не е кола). Верно, не си оправдава парите с тея 200 коня (най-евтината тройка е над 300) и затва не ги купуват. Фауве си мислеха, че ще е новият Голф, ама...
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    90000 лева за таблет на колела? Карах такава от първото поколение и беше ергономичен кошмар. Да си пуснеш парно или нещо по музиката докато караш абсурд.
  • #8
    Докторът ( преди 1 година )
    Кой нормален ще даде 90 000 бона за тази пародия на автомобил?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Tesla е номер едно
  • #6
    111111 ( преди 1 година )
    *** цената , я се гръмнете
  • #5
    FenIX #4 ( преди 1 година )
    Да вече много малко са новите коли където дисплея е в хармония с централната конзола и изглежда естетически добре. При повечето все едно е нещо чуждо на колата което е добавено допълнително в някой гаражен сервиз.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Този дисплей е по-грозен и изостанал от моята Киа от преди 5 години, да ходят да разгледат новите как изглеждат и поздрави от Китай.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    В България просто цената и на Голф хечбек (примерно комбито започва от по-малко) и още повече на ИД3 е надута може би като за богат пазар като нашия са пуснали по-високо и скъпо базово оборудване :D
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    По-голямо е от Клио, колкото Голф е, но все тая. Разликата за България в цената с един Голф е потресаваща. Това е поне 90 000 лева, а Голф-а 56 000 лева. И няма нищо ново, Бьорн го покара и ги издаде, че нищо не са направили.
fallback
Последни