fallback

9 проблема на популярни двигатели на VW, Audi и Skoda

Второто поколение на EA888 сериозно удари по репутацията на производителя

Двигателите от второ поколение от семейството EA888 излязоха на пазара през 2008 г., а само 4 години по-късно се появи и третата им генерация. Тези агрегати обаче накърниха сериозно репутацията на моделите на Volkswagen Group, тъй като имаха редица проблеми.

Инженерите, разработили тези мотори, бяха изправени пред много трудна задача - да поддържат характеристиките на висока мощност (като при двигателите от предишното поколение), но същевременно да намалят разхода на гориво и да гарантират съответствие с по-строгите екологични стандарти Евро-5. Не е изненадващо, че бяха направени сериозни грешки в конструкцията, чието отстраняване отне доста време и средства.

Самата конструкция изглеждаше надеждна - чугунен блок, ангренажна верига, турбина с ниско налягане и балансиращи валове, разположени в цилиндровия блок. Разработчиците на двигателите обаче не бяха взели предвид някои нюанси и затова възникнаха проблеми, припомнени ни от изданието ZR.

Двигателите от семейството EA888 са монтирани надлъжно на моделите на Audi и напречно на модели на Volkswagen, Skoda и Seat. Гамата включва 1,8-литрови двигатели CDAA, CDAB (напречно) и CDHA, CDHB (надлъжно), както и агрегати с обем 2,0 литра - CCZA, CCZB, CCZC, CCZD (напречно) и CDNB, CDNC, CAEA, CAEB (надлъжни).

9 проблема на двигателите EA888 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    Жг ъц ( преди 1 година )
    Не 9 а 99 е правилното
  • #21
    До Brum Brum ( преди 1 година )
    Е ти кво искаш в РъБъ бунаци бол
  • #20
    trb ( преди 1 година )
    Имам Fabia 3 1.2tsi 110 коня 2017г и Ibiza 2019 1.5 tsi, Шкодата е на 98К и харчи около 150мл. масло на 15000км, Сеата около 200мл. на 15000 и двете коли се карат редовно на магистрала и в този ред на мисли разхода на масло е напълно нормален за всеки автомобил. Тук масово пишат някакви едноклетъчни колоездачи, които мият тоалетните в шоурума на тойота и говорят абсолютни глупости!
  • #19
    Ха ха ( преди 1 година )
    До #1 След като имаш опит с нови коли трябва да знаеш, че ако настъпваш неразработен двигател е възможно да се случи това. На мен ми се случи преди години с Тойота. Маслото падна малко под минимума. От Тойота ми смениха маслото с Мотул и проблема се оправи. Брандираните масла са среден клас.
  • #18
    Анонимен ( преди 1 година )
    До #17:Със подходяща генерация не би разбрал,че дадена кола е на газ.Дизела не може да вади звук като бензина.
  • #17
    Хсххд ( преди 1 година )
    Ахахаха Брат, само като чуя измъченият звук на кола с газово и ми става лошо. Остави дето не може да паркираш в подземен паркинг. Какво е лошото на дизела? Твърдението за мощноста, е до голяма степен несъстоятелно (справка 335д) Когато е изправен дизеловият автомобил, не мърси и харчи доказано по-малко гориво. Остави пестенето. Всяка технология си има недостатъци. Всяка марка има скапани двигатели и модели. Въпрос на личен избор, а и не я купуваш, за да я караш вовеки:Д
  • #16
    До долния ( преди 1 година )
    Няма по умрела технология от дизела с тяхната малка литрова мощност в сравнение с бензина кола за бедняци че пестели гориво ама най смешното е как в уж луксозни коли немците са набутали двигателя за бедни дизел иначе за евтинджос газ няма по еетино от нея иначе е ясно Елита кара само бензин
  • #15
    ТТТ ( преди 1 година )
    Като преписвате от сайтове като "За рулем", по добре го споменавайте. Иначе си е чисто пиратство.
  • #14
    Дизела ( преди 1 година )
    Мотора на Фолксваген Кади 2,0 ТDI няма проблеми.
  • #13
    младен ( преди 1 година )
    Не беше ли по-лесно да се напише какво му е наред?Просто щяха да са 2-3 неща и останалото в колонка "Тотал щета"
fallback
Последни