fallback

Три компактни кросоувъра, които японците препоръчват

Тези модели са отлична покупка в момента, категорични са експерти

Японското онлайн-издание BestCarWeb посочи трите най-добри сделки на пазара на компактни кросоувъри в страната, струващи от 2 до 4 милиона йени (между 15 000 и 30 000 евро). Отчита се, че цената на новите коли в Япония се е повишила значително в последно време и затова местните купувачи, които търсят автомобили от клас SUV са принудени да гледат по-компактни модела.

Затова и в списъка попадат именно компактни кросоувъри. Всеки автомобил е оценен в различни категории, включително комфорт на шофиране и икономия на гориво, като максималната възможна оценка по всеки показател е 10. Накрая всички оценки са събират и се получава крайния резултат.

Първият от оценяваните е Toyota Corolla Cross (на снимката горе) - компактен кросоувър с хибридно задвижване (E-Four). Цената на този модел в Япония е почти същата като тази на седана Corolla, като започва от 2 млн йени (близо 15 000 евро).

Оценките на Toyota Corolla Cross по десетобалната скала са както следва: комфорт на шофиране - 7 точки, качество на возене - 7 точки, проходимост - 7 точки, мощност на двигателя - 7 точки, комфорт на задната седалка - 8 точки, горивна ефективност - 8 точки. Комплексна оценка: 44 точки. Следва Subaru Crosstrek/XV, който вече навсякъде по света се казва Crosstrek. Това е най-евтиният кросоувър на марката, като цените му на вътрешния пазар стартират от 2,6 млн йени (18 000 евро).

Оценките на Subaru Crosstrek (на снимката) по 10-балната скала: управление - 6 точки, поведение на пътя - 7 точки, офроуд представяне - 8 точки, двигател - 7 точки, комфорт на задния ред - 7 точки, икономическа ефективност - 8 точки. Комплексна оценка: 43 точки.

Третият препоръчан за покупка модел е Lexus UX. Това е най-компактният кросоувър на премиум-марката, като на размери той е идентичен с Toyota C-HR, но оборудването и материалите в салона са на високо ниво. Цените на UX на японския пазар започват от 4 млн йени (26 500 евро).

Оценките на Lexus UX (на снимката) по десетобалната скала: комфорт при шофиране - 8 точки, качество на поведение на пътя - 7 точки, шофиране извън пътя - 7 точки, мощност - 8 точки, комфорт на задната седалка - 7 точки, икономичност - 6 точки. Краен резултат: 43 точки.

fallback
  • #8
    Илиян ( преди 1 година )
    От статията не става ясно дали се отнася за "родни" марки или по принцип. Ако не, са могли поне на дъното на класацията да сложат някой "чужд" модел от глоктоазия. Че дори дори немските "независими" проучвания в същата сфера слагат японски автомобили на крайните места на класациите :)Иначе колите от снимките са добри, но не съм убеден че са отлична покупка в момента.
  • #7
    Иво ( преди 1 година )
    Миналата есен купих Lexus RX 450h разход 10-15л а зимата и 20л разход. Изчаках до пролетта да се затопли за да спадне разхода и я продадох. Разгеле,купих РАВ4 ADW разхода ми е 4,2-6,8л зимата на къси разстояния 8л на дълги 7,2л
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Лексусът е с по-практични задни странични стъкла и на мен лично и външно повече ми допада от бартската тойота. Субарото също кефи. Corolla Cross ми е малко като нов прочит на Рав4 от 2013-2017, което е добро по себе си, но вариантът наречен Хонда HRV е по-красив.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Ханс Киркор и Гарабед-сан произвеждали коли в Европа. На немския Киркор колите се харчели като топъл хляб, и то на високи цени, а на японския Гарабед - никак, хем на по-тъчнички цени ги пускал. Пресрамил се Гарабед и отишъл да пита Киркор как ги прави. "По стандартния начин, - казал Киркор - 50% спестяване и 50% потребителско задоволство." "Ама, - ударил се по челото Гарабед - Ти и потребителско задоволство ли слагаш?!"
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Хлебарят казал, че неговият хляб е най-вкусен! Япония е една от най-шовинистичните нации.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    15 хиляди? В Европа вече и Дачия няма за тези пари. Там да не ги пускат с евро 1 стандарта
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Тука започва на двойни цени, то и в САЩ тези коли се продават защото са достъпни а тук 15 хиляди евро най-мнгоо за малък B-СУВ с ръчна.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Като гледам са избирали съвсем безпристрастно и безкористно и въобще не са подходили националистично. Няма нито един японски автомобил избран от японците! А после не промивали мозъците и не били сектанти!
fallback
Последни