fallback

Последните велики спортни коли с атмосферен двигател

От Mazda до Ferrari, тези 13 модела по чудо избегнаха турбо модата - но няма да удържат още дълго

Турбомоторите с по-малък обем отдавна завладяха не само градските улици, но и света на спортните автомобили. Те имат много предимства, разбира се - но все пак в някои отношения не могат да се мерят с удоволствието от класическия агрегат с атмосферно пълнене. Колкото и да не ви се вярва, все още на пазара има няколко спортни автомобила, които са без принудително пълнене. Вероятно ще са последните, и няма да ги има още дълго. Но днес все още са достъпни за ценителите.       Последните велики спортни коли без турбо (ГАЛЕРИЯ):

    

fallback
  • #11
    Фен ( преди 1 година )
    Който е карал голямо (говоря от 5 литра нагоре - 3 литра не е голямо) знае каква е разликата - лошото е че е скъпо за каране и скъпо за поддръжка... За мислете се защо всички с много пари ги возят или карат само големи двигатели... Не че не могат да си вземат едно БМВ 3 литрово дето е 5 пъти по евтино....
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Карам v8 5.6л Голям кеф, но е 16/100 разхода и често сменям задни гуми
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Както винаги казвам, за какво са ви двигатели с ресурс милион км след като повечето автомобили заминават за скраб заради смачкан калник.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Караш автомобил 3.0 с 230 коня и атмосферен двигател и накрая те изпреварва някоя малолитражка 1.2 с 130 коня, която на всичкото отгоре харчи и двойно по-малко гориво! Супер е атмосферния двигател - само че ако е 1995 година! 2023 година сме, не се излагайте!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Който не е карал голям атмосферен бензинов мотор, да не говори. Когато от 1.4 ФВ със 60 коня се качиш на БМВ 3.0 231 коня - разликата е огромна. И след това като седнеш на 5.0 Мерцедес става още по-голяма. Накрая вече всичко под 8-мак ти се струва лигоч. Няма такъв кеф просто от голям атмосферен мотор. Само тия с компресора се доближават. Наскоро карах една Е-класа 55амг от 2008-*** на един приятел. Доста приятна, но не бих я предпочел пред 63-ката атмосферна.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Атмосферните мотори са за големи разстояния в САЩ и Канада да си караш защото има много ресурс в тях не са изпилени. Старите Форд ф150 бяха с два ремъка единия се къса и успяваш да си стигнеш до сервиза за смяна.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Като човек карал и двата вида двигатели мога да напиша, че не искам повече дасевръщам на атмосферен. Турбото е забавление и удоволствие Остава ми един ден да си купя и автомобил с електрически двигател/и.Там удоволствието ще на съвсем друго ниво.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    И двете имат предимства и недостатъци.Атмосферният зависи кка работи от надморската височина а турботомпък има турболаг.
  • #3
    Карпатската хиена ( преди 1 година )
    Има грешка в статията, липсва дачия сандеро с 1149 см3
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    атмосферен двигател това пък от къде го измисли
fallback
Последни